mat ble det også

 

Det ble lørdagsmiddag på en fredag! Du verden så godt dette var. Det var kyllingbryst i noe tomatsaus. Rotgrønnsaker og potetbåter. Rotgrønnsaker ble litt annen vri enn på meny. Jeg tåler ikke sellerirot og det ble laget en egen vri til meg. Før det spiste jeg en salat. Som tidligere skrevet så var været i Halden enda verre enn her i Fredrikstad. Det regnet og og blåste så ikke sjans til å gjøre alt det jeg skulle. Hadde tenkt å titte innom både gågate og et kjøpesenter. Men veien gikk til Bryggerhuset nede ved kanalen i Halden. Vært der mange ganger før og stortrives der 🙂

 

Ikke stinn brakke da jeg kom, men etterhvert ble det ganske så mange mennesker og sikkert 80 % av dem skulle på samme konsert som meg. 

 

Utsikt ute i gata. Ganske mye folk der en sommerdag altså. Men nå er folk rett og slett mest mulig inne i senter og hjemme sikkert. Halden er ikke akkurat en storby, men en by som jeg liker meg godt. En by med sjel <3

 

Inne i konserthuset. Befriende der inne. Ingen mas med sjekk av vesker. Om du har med ei flaske vann hjemmefra så gjør det ikke noe. Til og med billettene var det lite sjekk på. Holdt lissom med å holde papirlappen i hånda. Da ble du trodd! Lite intimt sted altså. Ikke sånn styr som det er i Oslo når man skal ut på noe. Og det er faktisk ganske mange bra artister i Brygga Kultursal i Halden. Flinke til booke folk. 

 

Og dette er vel ungdomskilden fra Larvik eller hur Utifriluft Tørst var jeg så smakte godt under konserten! Iskald Farris – deilig altså….:-) Flere innlegg kan du lese: Litt fra Melissa Horn konserten i går eller hjemme fra konserten jeg nå 

 

Hjertet har sin egen forstand som forstanden ikke alltid forstår.

 

 

8 kommentarer
    1. VI var innom den restauranten. Ikke akkurat folksomt i Halden nei 😀 Jeg har jo bare vært der nå i vinter, veeeeldig stille 😀 Men med konsert sikkert noe annet 🙂

      1. Litt mer liv når det er konsert på gang helt klart. Men stille by på vinteren. Koselig på sommeren. Men nå var sikkert de fleste ute og handlet på Tista-senteret.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg