Litt fra Melissa Horn konserten i går

 

God morgen i blåsten…ute blåser det fryktelig altså. Jeg kom meg hjem i går kveld med siste toget fra Halden. Vurderte en stund om jeg skulle overnatte – slik at jeg kunne slappe av på et Hotell neste dag og i går kveld. Men det ble ikke noe av. Det er deilig å komme hjem i senga si. Og Halden by har vel ikke det  helt store utelivet kanskje…:-) Bildet over er tatt før konserten begynte. Melissa og bandet. De er 5 stykk til sammen + en som hjalp til med utstyret hele tida underveis. 

 

Da jeg kom til Halden i går var de på plass!

 

Kul dame og det er 3. gang de spiller på Brygga kultursal i Halden. Fullt hus alle gangene..

<3

 

Det blir alltid en del bilder når man er ute slik. Elsker det svenske språket, det klinger bra i øret og skikkelig driv i musikken når hele bandet er med. Noen låter er mer stille og hun synger alene. Flott stemme og kul dame og fine tekster. 

 

Veldig bra band, kult å se de tett på! Hvordan de jobber i lag.

 

 

Kjempebra. Lager noen flere innlegg tenker jeg. Er ikke hver dag jeg er på konsert da. Men skal prøve å være flinkere. For jeg merker jeg hygger meg veldig når jeg er ute sånn. Det er en egen stemning å sitte der live med artistene du liker. Helt noe annet enn å høre en låt på radio. Spille veldig mye musikk her hjemme gjør jeg ikke. Mange ganger liker jeg best stillheten når jeg er her hjemme hos meg selv <3 Særlig hvis jeg har vært aktiv på jobben og mye møter og da er det deilig i ro hjemme! Spiste jo litt mat også. Så får lage et innlegg om det også! 

 

Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv.

6 kommentarer
    1. Så koselig da. Fint å gjøre noe litt annerledes i mellom. Ja, for en vind. Man blir jo nesten skremt. Jeg gikk tur i går kveld og der vinden fikk tak følte jeg nesten at jeg ble løftet fram! Men nå kom sola! Nyt dagen! Klemsiklem:)

      1. Veldig koselig dette ja. Komme seg ut litt og se folk. Nyte god mat og herlig musikk <3
        Stormen kommer og går og mye trafikk på sjøen er avlyst på grunn av været. Strønstad – Sandefjord blant annet. Sagasund går heller ikke…Klemmer…

    2. ja det blir noe annet når en opplever konserter live,,ikke ofte vi opplever det ,men det hender da :=) og det er kos ,grusomt vær her også i dag ,fint vær til å være inne i ,har vært på butikken da og sykla inne :=)

      1. Tusen takk, koselig å høre musikk på denne måten. Nyter det på en helt annen måte. Bra du har fått handla og sykler litt inne. Blåst mye her i dag, men litt mindre vind nå til kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg