hjemme fra konserten jeg nå

 

God kveld! Da har jeg kommet meg hjem fra Halden med toget. Rakk ikke bussen videre hjem. Så da tok jeg beina vet dere. Skal sjekke skrittmengden, vent lttt 🙂 14 966…..oj… Så da er jeg innafor i dag også!

Her kom lyset på og det ryddes. Han er var sjefen for utstyret og ordna hele tida gitarene til Melissa Horn. Stålkontroll. Så da jeg rett mobilen opp på mot ham på slutten så fikk jeg en hilsen. Koselig det da…Stikker innom i morgen med flere innlegg og bilder fra konserten i Halden denne kvelden..Har kosa meg skikkelig både med mat og godt drikke. Men noe shopping ble det ikke. Været var helt grusomt, det regna sidelengs og det blåste så jeg kunne knapt stå på bena! Så bare dura inn på det første spisestedet jeg kjente til jeg og satt der! 🙂 God kveld og God Natt!

 

Den største dag i mitt liv var den dagen jeg tok mitt liv i besittelse.

8 kommentarer
    1. Så kjekt med konsert, – og at du kom hjem med mange skritt.
      Jeg bor i nabobyen din, og Melissa Horn var der for noen dager siden. Jeg var dessverre opptatt en dagen, men jeg kan glede meg over at du har fått sett henne og at det var bra :

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg