Mandagskaffekoppen

 

God mandag dere! 

 

Kaffe må man ha…det er flytende gull! I dag har vi hatt en samling på jobben, så ble kaffe i en pause der vi var! Så ingen date med meg selv i dag…Men det går helt fint! 🙂

 

Flere innlegg her: Mandagskaffekoppen og Mandagskaffekoppen ☕️ og Mandagskaffekoppen ☕️ og Mandagskaffekoppen ☕️ Jeg prøver jo å være kreativ…men ikke alltid man kan styre seg selv..Sånn er livet!   Men for et fantastisk vær i dag…sol og sol – hele dagen…Men mørkt når jeg gikk hjemover…Men var ute noen få minutter i noen pauser da! Men hadde jeg hatt fri, så hadde jeg vært ute fra morgen til kveld tenker jeg og brukt dagen godt!  Deler noen bilder fra dagen…Når jeg først er i gang!

 

For et flott novembervær…Det er høst og det er gyllent lys! 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Hos meg er det nydelig vær, men minus 8 grader. Gikta herjer, og en betennelse på gang. Skal til legen i morgen så får han se på deg. Har kost meg med nettshopping. Sengetøy på salg har jeg bestilt. Samt shoppa på engrosnett. Nå går jeg bare å tenker at penger spart er penger tjent! 🤩
      Nyt kvelden min venn. Klem til deg fra meg. 🥰

      1. Så gøy da Eva, at du shopper på nettet…Jeg skal jaggu meg surfe litt og sjekke ut ting og tang
        jeg også..Moro. Kaldt hos dere da, lykke til hos legen i morgen – God bedring og klem fra meg..
        Får håpe det ordner seg og du får hjelp. Penger er spart, hvis man kommer over kupp..
        Natta vennen <3

      1. Kaffe ble det, men i dag hadde det vært deilig å gå tur..hele dagen.
        Men ikke alt man kan planlegge..Bra du kom deg ut da..
        Jeg gikk frem og tilbake så fikk to turer a 4 kilometer..Deilig det da.

      1. Så bra å komme seg ut.. Deilig med luft i hodet.. Her var det ikke mange pausene.. Men rakk noen minutter.. Tett program i slike samlinger.

      1. Takk, ja ja – man fikk en annerledes dag på jobben. Greit det også.
        Fint ved elva, alltid nåe å se synes jeg. Fin kveld videre…Klemmer.

      1. Takk, fint ved biblioteket…Skikkelig høst ved elva og rundt der. Fine områder.
        Så masse å se på alltid – ved en elv 🙂 klemmer..

    2. Kaffe er det her hver dag men hjemme går det i pulverkaffe. Noen år siden sist jeg hadde trakter. Som vanlig blir det mere og mere jul overalt men det blir for mye. Julebord skal jeg ikke på selv om jeg hadde mulighet til det. Mista lysten på det for noen år siden. Skal sjekke hva folk ønsker seg til jul. Uansett gir jeg bare til mine 3 søsken, er onkel til 4 men alle er voksne så ingen gaver den veien. Håper helsa di er bra. Har fri 2 dager snart og satser på skogsturer. Ha en fin kveld.

      1. God kveld Helge, julebord makter ikke jeg å delta på med min dårlige hørsel.
        Hører jo bare larm og makter ikke prate med noen. Men gå å titte rundt på andre julegreier liker jeg.
        Kaffe må til, pulverkaffe er helt ok da..Men liker egentlig traktekaffe eller kapselkaffe best.
        Men det er en vane. Ja, du får titte rundt og bli kreativ og høre om ønsker.
        Synes det er koselig jeg å handle litt gaver. Stemning..
        Kos deg masse i skogen..gikk fra jobben nå i kveld…Skikkelig surt ute. ha en fin kveld videre!

    3. Oi, en helt annen verden nede hos dere! 😀 Her er det en halv meter med snø, gråvær og kuldegrader…

      1. Det er voldsomt ja, her er det fortsatt høst og håper det varer helt til våren…
        Veldig mye snø så tidlig da, men sånn er det kanskje i innlandet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg