Mandagskaffekoppen ☕️

I går! ☕️ 16.10

 

God tirsdag…Vi er godt i gang med en ny uke! 

 

Jeg drikker jo en del kaffekopper i løpet av en uke. Hvis man tenker 3 – 4 kopper pr. dag! Så blir det en del kaffe! Jeg er glad i kaffe, det kvikker opp. Kurerer både migrene og gruff til tider! Jeg er ofte plaget med migrene, på grunn av nedsatt hørsel og man må konsentrere seg sykt mye hva folk sier..Det blir man sliten av, og pluss tinnitusen – så har man i grunn nok å bale med. Men hvis man kan styre sine kaffekopper til hyggelige steder, så kan det være at min dag blir litt mer hyggelig og fargerik! Og et lite pust i sivet….Det trenger alle! 

 

Ikke alltid man bør ha så store mål hele tida, små mål er også veldig fint. Mitt mål er et jeg skal drikke mine kaffekopper litt andre andre steder enn “bare” her hjemme på mandager! 

 

☕️

 

Forrige mandag ☕️ 9.10

13 kommentarer
      1. Takk takk, ja blir noen kaffekopper på jobb også…Men er bra for migrenen som jeg har.
        Så kaffe er viktige for meg….God klem..

    1. Jeg drikker noen liter te i uka. Burde kanskje ha som mål å drikke flere av dem på ulike steder 😊 Jeg starter nå! – Slapper av på med English frokostte på Malaga flyplass 🤗

      1. God morgen.. Te er deilig.. Drikker masse te også. Men det blir her hjemme som regel.. Ute på byen blir det kaffekoppen.. Håper turen hjem går fint 🧡🧡

          1. Så bra, var innom og kikket ja…Flott!
            Skal ta en tur innom og lese innlegget etterpå igjen..For det var langt..
            Nå må jeg løpe i dusjen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg