måltidet

 

God formiddag..Mye rundstykker her inne om dagen! Ser fristende og godt ut! Men pizza er også godt, det var dette de 2 kokkene hjemme hos meg lagde før de dro hjemover. Påska gikk fort…Rakk ikke så mye annet enn blogg, turer, matlaging, baking og litt krim! Mammabesøk også, men man tror man har et hav av tid til å gjøre alt man vil..Står opp før 0700 hver dag for å rekke over alt…Men tida flyr så innmari fort! Mat ble det i massevis! Hva det blir til middag i dag aner ikke jeg, men finner vel på noe! Fryseren er ikke tømt enda altså! Og tips til brødskiver: brødskiver 

 

 

Pizza er alltid godt – både kjøpt og hjemmelagd! Sjekk tidligere innlegg om hjemmelaga pizza: pizza og hva de lagde tidligere i påska! Se her: Endelig våkna de to andre kokkene her i huset til liv 

 

 

Fikk du kosa deg skikkelig i påska??

6 kommentarer
    1. Pizza er godt 😊
      Jeg skal lage det til min mor og meg senere i dag. Bare bruke noe av det jeg har tatt med, og noe av det vi finner i kjøleskapet her.
      Jeg har kosa meg i påsken jeg😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg