brødskiver

 

Mat mat mat…..Ja, mye man kan lage. Noen ganger er brødskiver helt ok synes jeg. Ristet brød. Tomat, ost, skinke, majones, agurk! Litt grønt….Ja, da kommer man langt til et fristende måltid! Forrige innlegg om mat finner du her: måltidet 

 

 

 

Litt valnøtter også!

 

Litt tips hvis du ikke orker å steke rundstykker en dag! Noen ganger er brødskiver helt enkelt og deilig…bare dille brødskivene opp litt altså! Tar ikke så lang tid, brødristeren gjør jo egentlig hele jobben med å steke de litt! Er det noe jeg er glad i her i huset så er det brødristeren. Står fremme hele tida og er i bruk stort sett hver dag! 

 

#BRØDSKIVER #MAT 

10 kommentarer
    1. Brødskivene dine ser skikkelig gode ut.
      Jeg er ikke så flink til å bruke brødristeren.
      Kanskje på tide og finne den fram.

    2. Jeg fikk sansen for brødristeren da vi var 10 dager i karantene. Oppskårne frosne brødskiver rett i brødristeren funket veldig bra.

      1. Ikke sant. Det er slik jeg gjør også. Fra fryser og rett i risteren…
        Veldig kjekt..Ikke noe gammelt brød som ligger og slenger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg