Lykken er: noe hjemmelagd (12)

 

Stikker innom med lykken er igjen jeg da! Viktigere enn noensinne å finne gleder for seg selv og andre. Lykken er: 

 

Jeg fikk garn til jul og har tidligere laget en lue som du finner: HER og jeg fikk jo mere garn og bestilte litt til for å få et plagg av dette garnet! noen julegaver – jula 2020 du finner det i linken der! Så da har jeg strikket, sydd og heklet!

 

 

Syr inn perler og litt glæm…

 

 

Syr ikke helt sammen vrangborden nede! Dette er 2 deler som jeg strikker riller på og syr sammen til slutt! Og tar opp masker og strikker hals. Ermene har heklet kant!

 

 

Oppskriften er helt min egen. Ikke kopiert noenting! Ville ikke ha den så lang, ville ha litt høy hals og ville ha store armhull. Og ville både strikke, sy og hekle. Jeg hekler kanter rundt ermene med fastmasker og staver. Og selve vesten er strikket med to tråder. Kid-Silk og Drops Merino Extra Fine. En slik vest putter man ikke i maskinen da, men vasker for hånd. Det hadde jeg gjort uten perlene også! ❤️ 

 

 

Og syr inn masse perler..Først en grønn tråd for å få feste til perlene! Skulle lissom være en blomster-lenke dette! Jada, synes den ble ganske så kreativ jeg og jeg ble lykkelig av å lage denne vesten. Det var så gøy….Tankene mine ble til noe ❤️ Det kan jeg like…..LYKKE!

 

Lykken nr. 11 finner du her: Lykken er: nystekte kanelboller (11) 

 

 

Lykken er:

14 kommentarer
      1. Vest er deilig å ha på! Gøy med litt perler og sånn. Ble litt annet på en måte!
        Det er jo det som er bra med å lage selv. Man gjør det man ønsker!

      1. Det er lykke ja, liker best ting jeg lager helt selv. Følge oppskrifter etter andre er ikke så gøy synes jeg..
        Gjorde seg med et smykke foran! Glitrer litt….Det trenger alle 🙂

    1. Denne ble virkelig fin. Og enig igjen. Lykken er å få ferdig noe en selv lager som kan brukes. Ikke alltid jeg blir fornøyd og da uteblir lykkefølelsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg