Lykken er: egne strikkede pads (17)

 

God formiddag. Prosjektet mitt går videre….Ting og tang i hverdagen som gir meg lykke! Jeg skal snart pakke sekk og dra på tur! Somler litt for det er kaldt. I natt var 19 minus her og 15 minus da jeg stod opp! Så fyker ikke akkurat ut den døra med det samme da altså! Hver morgen og kveld renser jeg huden, og før jul strikket jeg pads – både til meg selv og andre.

 

De bruker jeg hver eneste dag og kan vaske om og om igjen! Vet du, dette er lykke for meg. For etter at jeg begynte med dette så kjøper jeg ikke bomulls-pads lenger! Sparer miljøet – bittelitt hver enste dag! Det er LYKKE det altså! Og de her er suverene, og de brukte samler opp og legger de i en vaskepose og vasker sammen med håndklær på 60 grader! Og fikk du ikke lest morgen-innlegget mitt: jeg ble sååååå glad og bildene mine som kom på veggen kan du finne her: Det ble også egen utstilling her hos Solliv Oppskrift på pads finner du hos Bitta under filer. Du må være i gruppe til Bitta for å ha tilgang! Se her er en link!: Bittamis Design

 

Og lykken nr. 16 finner du her: Lykken er: noen gode heklekroker (16) 

 

Lykken er: 

14 kommentarer

Siste innlegg