Lykken er: noen gode heklekroker (16)

 

God kveld i stua. Jeg fortsetter og fortsetter med mitt prosjekt. Ting og tang i hverdagen jeg faktisk blir lykkelig av. Mye forskjellig og stort og smått. Jeg kjøpte denne pakka med heklekroker for lenge siden, ganske så dyr. Men så mange forskjellige kroker og så solide! Perfekte for meg som holder nåla som en kniv. 2 forskjellige metoder å holde disse krokene på. Enten som en kniv eller som en blyant. Det ble kniv for meg på grunn av at jeg er keivhendt. Men hekler med riktig arm, men er mindre god på å bruke høyrearmen enn venstre! ❤️

 

 

Nye duken på plass også. Du finner den her: ta frem heklenåla – det går mot påske 

 

Lykken er: nr. 15 finner du her: Lykken er: komme seg ut (15) 

 

 

Lykken er:

 

 

8 kommentarer
    1. Flotte heklekroker som er kjekke å ha 🙂

      Jeg har nettopp startet på en ny genser 😀 Spennende prosjekter!

      Lag deg en fin dag!

      klem

    2. Fine heklekroker.
      Viktig å ha skikkelig utstyr.
      Her går det mest på strikking. Har litt for mange prosjekt liggende i strikkekurven.
      Blir nok ferdig etterhvert.
      God onsdag og midtuke til deg.

      1. Tusen takk, ja bytter på jeg også. Må ha variasjon. Har en genser liggende jeg som jeg burde få ferdig…Hmm…Noen ganger altså…Fin dag videre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg