ta frem heklenåla – det går mot påske

 

God kveld! 

 

Det er veldig gøy å hekle – faktisk morsommere enn å strikke! Man kan være litt friere på en måte synes jeg. Dere vet – jeg elsker frihet 💚 Hvorfor ikke lage noen nye brikker/duker til påske. Et par kyllinger og et egg eller to da så er det klart vettu! 

 

 

Jeg er veldig glad i å pynte med hjemmelagde ting. Det blir mer sjel i et hjem da synes jeg. Du har også sikkert noe liggende på lur i en skuff – ta det frem da vel. Passer det ikke inn??? Da synes jeg du skal lage deg noe helt nytt. Det gjør jeg. Jeg hekler litt på en annen måte enn tidligere. Før var det veldig tynt garn og mye beige..Nå liker jeg litt farger og litt tykkere garn. Gjerne nål 3 – 3,25.

 

 

Synes det ble fint jeg. Denne skal jeg ha på bordet her ved TVen…Bare flyttet den litt rundt nå for å ta litt bilder! 

 

 

Det er noe eget med hjemmelagd! 

16 kommentarer
    1. Den ble veldig fin.

      Vi har all påskepynten på hytta. I fjor fikk vi ikke dra dit og jeg gleder meg ekstra til å finne den frem iår.

      1. Tusen takk, ble fint med gult! Ja, kan gå litt utover skulder og arm. Må ta det pent jeg også…Litt om gangen. Men veldig gøy 🙂

    2. Gult er kult året rundt, men jeg pynter ikke til påske lenger… Kjøper noen tulipaner, thats it 😀

      Men fin duk du har heklet – og den kan jo egentlig brukes hele året – for den muntrer opp i rommet 🙂

      Jeg hekler litt innimellom – og som deg liker jeg da fri fantasi 🙂

      Lag deg en fin tirsdag!

      klem

      1. Tusen takk, jeg pynter masse til påske. Nesten mer enn til jul! Påske er så deilig og så fine farger! Heklet etter mønster her da, men hekle er det noe fritt over. Trenger ikke kjøpe 20 nøster som til en kofte! 1000.- og bli flådd hele måneden..1 nøste 1 nål og man blir lykkelig! Klem…

    3. Så fin! Du er flink! 🙂 enig med deg, det er stas å pynte med hjemmelaga! Gleder meg til påske…. da er bobilen ute igjen og jeg kan dra på tuuuur! Klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Gøy med det som er hjemmelagd. Er noe eget med det! Påske og bobil og ut på tur….Da er det bare å glede seg…! Herlig….Ønsker deg en God natt! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg