Lykken er: komme seg ut (15)

 

God morgen! Lykken for meg er å komme seg ut på tur! Dette er en meget stor LYKKE for meg og betyr så mye…jeg bare elsker det! Prosjektet mitt handler om ting og tang i hverdagen som gir meg lykke! Lykke er å være tur – alltid! ❤️ I går var jeg på holmetur. Det er jo is og man gå rundt på alle holmene her på Kråkerøy..Dette er gøy! ❤️ LYKKE! 

 

Lykke nr. 14 finner du her: Lykken er: kremer i alle varianter (14) og bilder av kunsten (isen i går)  finner du her: kunst på isen er skikkelig kult   

 

Lykken er: 

 

 

10 kommentarer
    1. Idag var lykken for meg og komme meg ut på tur også.
      Barn og barnebarn kom og drog meg med ut på tur.
      Nesten 5.000 skritt ble det. Og kjente sola varme.
      Etterpå ble det kakao og vafler inne på alle.
      Det var også lykke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg