kunst på isen er skikkelig kult

 

Hvorfor ikke kose seg med litt kunst en lørdagskveld! (1)

 

 

(2)

 

 

(3)

 

 

(4)

 

 

(5)

 

 

(6)

 

 

 

Jeg har gått tur på isen, overrasket??? Neida, jeg elsker sjø og vann og is. Men man må være sikker altså! Ikke gå for nærme åpent vann og sånn og følge med på spor og råker! Men det har vært innmari kaldt i mange uker. Så den er trygg her inne i Kråkerøy-holmene! 

 

Ble noen bilder i dag også og mye kunst å se der ute…Artig! Har også bestilt meg 2 bilder som jeg skal ha på veggen her hjemme. Ikke disse bildene, men fra bilder jeg tok forrige søndag! Gleder meg til å ha dem opp på veggen. 2 store bilder! Klart jeg viser dem når de kommer…❤️

 

I S K U N S T

 

 

8 kommentarer
    1. herlige bilder ,elsker sånn kunst :=) spennede da med bilder til vegg ,hva har du bestilt bilda på ? ,dei 4 jeg har bestilt er på aluminiumsplate og jeg får dem på tirsdag tror jeg ,fikk iallefall melding om det

      1. Tusen takk, dette er fint! Bestilte på aluminiumsplater jeg å…spennende! Kommer nok til uka mine også! 🙂
        God morgen……….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg