Lykken er: kremer i alle varianter (14)

 

God ettermiddag i kulda! Denne bloggen lever sitt eget liv! Kjører på med mine ting! Prosjektet jeg holder på med om dagen er ting og tang som gir lykke i hverdagen! Små ting man kanskje ikke tenker over! Lykken er:

 

 

Deilige kremer! Dette er noe jeg synes gir meg en god start på dagen! Etter dusjen så er det å smøre seg inn l med noen gode kremer! Huden er tørr om dagen og på vinteren må det det være litt fete kremer til huden! Dette er de 2 jeg bruker nå…Neste måned noe annet. Jeg har ingen favoritter. Og kjøper der jeg er…er jeg på reise så kjøper jeg på flyplassen (dårlig med det nå). Men kan handle på Normal eller Rusta eller Europris! Navnet betyr ingenting for meg, men må like konsistensen og lukta må ikke være så sterk! ❤️ Dette er hverdagslykke for meg helt klart! 

 

Lykken er: Nr. 13 finner du her: Lykken er: noe varmt i k(r)oppen (13) LYKKE – helt klart…

 

Lykken er:

6 kommentarer
    1. Mm – ja, det er lykke! Har noen gode noen her nå – og er faktisk flink til å bruke dem…. det har jeg nemlig ikke vært før! Stønn….. klem 🙂

    2. Ja, det er herlig med gode kremer, og spesielt nå om vinteren. Lukt og konsistens er viktig, og må stemme 🙂 Jeg har i øyeblikket et ganske rikt utvalg 😀 Aller viktigst er gode kremer til hendene. Med 15 minus ute, sprekker huden på knokene opp ganske lett.
      De små gledene i hverdagen er superviktige ♥
      Goood klem ♥

      1. Ikke sant – det er herlig. Bra du har et lite utvalg. Så kan man bytte på litt. Håndkrem er viktig i kulda og nå som vi vasker og spriter hender. Huden sprekker og tørker ut. Gode kremer er viktig for en god helse også synes jeg. God klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg