Det ble også egen utstilling her hos Solliv

 

For noen dager siden så hentet jeg 2 bilder jeg hadde bestilt! Mine egne bilder (foto) som jeg ville ha på veggen her hjemme!

 

Litt mye pes for jeg måtte tømme en hel vegg fra før og ble litt skruehull og sånn fra tidligere. Men jeg får sparkle og male når våren kommer. I dag hadde jeg nok med å skru og dille og vaske bak sofaen! Den blir IKKE dratt frem så veldig ofte for å si det sånn! 

 

 

Bilde 1

 

 

Bilde 2

 

Og bilde nr. 3 – skal jeg hente når galleriet stenger! Det henger her! : Titt innom linken nedenfor!

 

Galleriet til Utifriluft er åpent! 

 

Jeg ble veldig fornøyd, bildene er på 50 x 70 og trykket på aluminiumsplate. Følgte med oppheng, så man trenger bare en drill! 

 

 

Nå blir det vel å slappe av litt etter alle besøk på flere gallerier! Og så mye champagne at jeg er litt på snurr…

 

 

12 kommentarer
      1. Tusen takk, var fornøyd med dem for var helt magisk ute på isen den søndagen! Moro med egne ting i heimen..helt klart! Mer sjel og personlighet! God kveld da..

    1. Nydelige bilder du har fått på lerret 🙂

      Jeg bruker også å bestille bilder på nett som jeg har tatt selv, – og bruker Foto Knudsen 🙂 Jeg har bestilt på skumplast… og er veldig fornøyd med det 😀

      klem

      1. Tusen takk, henta bildet sent i går kveld! Gratulerer med flott plassering…Snart er du blant de 40 beste! Klem og gratulerer med dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg