Galleriet til Utifriluft er åpent!

 

God morgen! Det er lørdag og fri…..herlig! Jeg tar med meg blomster og går inn i galleriet til

UTIFRILUFT (ikke klikkbar link) Det finner du nedenfor!

 

Og som alle kjente gallerier har hun hun mye å vise frem! Du finner utstillingene her: 

Utstilling 1 

 

Utstilling 2 

 

Dette var gøy og så himla koselig å våkne til! Tusen takk til deg. Du finner alle bildene inne på den blå teksten! Jeg kommer med symbolske tulipaner til denne skjønne dama. Det hører med! Jeg går rundt og titter og nyter, og selvsagt med et glass Champagne i hånda og mingler……

 

 

 

 

FOR EN VAKKER UTSTILLING AV NYDELIGE KONG VINTER…

 

12 kommentarer
    1. Åååå, det meste går meg hus forbi om dagen. FOR mye å gjøre. Jeg fikk ikke vært med. Men NÅ er tiden for å komme i gang igjen med litt mer blogging. Tror det roer seg litt nå 🙂 Jeg skal også inn dit å se. Ha en fin dag Solliv <3

    2. Herlig utstilling det ble. Jeg likte ditt bilde veldig godt. Nydelig!!!! Hadde det vært avstemning, hadde du fått min stemme! Klemsiklem. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg