jeg ble sååååå glad

 

God morgen! Ute er det kaldt, men her inne er det kos og hygge! Det tikket inn en SMS til morgenen i dag og det var pakke til meg i postkassa! Spennende og jeg løp ut – klokka var 0900 og jeg skulle snart spise frokost også! Ikke visste jeg om dette. I pakka var det kaffe, cheddarost, kryddersalami og filetskinke! Og 2 rugrundstykker og 2 stykker med banankake også…! Det var også smoothie med banan og jordbær + appelsinjuice! Og 15 vakre tulipaner i nydelige farger! Er det rart jeg ble glad! LYKKE…

 

 

 

Dette smakte deilig altså, osten var nydelig. Rundstykke var saftig og godt! Og banankake var nammis! Og juice og smoothie var ille god! Ja, jeg smakte på alt og har mer igjen til senere i dag! Kaffe skal jeg lage meg nå! Morgenkaffe – “rund og fyldig kaffe fra Brasil med balansert friskhet og en lang sødmefull ettersmak.” Spennende – jeg skal nyte en kopp om litt. Dette ble en vakker morgen! #morgenlevering

 

Tusen takk til barna mine – ille glad i dere ❤️❤️

16 kommentarer

Siste innlegg