Lupiner er sommer det

 

 

Synes de er vakre jeg og føler at når lupinene blomstrer så er det sommer! Ikke min hage, jeg hadde en stund. Men de ble borte..De er heller ikke så populære lenger, men jeg synes de er fargerike og flotte! Så da jeg så disse på turen min i dag – ble jeg så glad! To ting som gjorde dagen min, feriepenger og lupiner. Pluss gaver fra forbundet! Se HER og HER 

 

 

 

Ikke undervurder deg selv gjennom å sammenligne deg med andre. Det er ulikhetene våre som gjør oss unike.

10 kommentarer
    1. ja lupiner er vakkert ,jeg hadde mange men fjernet dei fleste da jeg hørte att dei ikke var bra for humlene våre ,men i år dukket det opp to planter i muren langs elva så dei skal få blomstre tenker jeg ,er nok ikke kommet fullt så langt her ennå ,men dei kommer fort nå

    2. Kjempefine 🙂 Ser masse av dem langs veien om dagen og jeg syns det pynter opp og hører sommeren til… Ulikheter må det være ellers blir det kjedelig.. <3 Klem

      1. Ja, de er flotte. Liker hele tepper med mange forskjellige farger…
        Her var det ikke så mange, men vakre de som var! 🙂 Fin kveld videre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg