Det lønner seg å være organisert

 

I dag fikk jeg besøk fra Fagforbundet. De kom med litt sommergaver til oss. Fikk en drøss som jeg jeg delte videre til dem jeg er tillitsvalgt for. Munnbind, pastiller, kjærlighet og drikkeflaske!

 

Ja, det lønner seg å være organisert, men ikke bare for å få gaver. Kjekt og helt nødvendig å ha et forbund over som tar vare på våre rettigheter og lønnsforhold! Jeg vil mene at er man i arbeid så bør man organisere seg i en eller annen forening eller forbund! Være gratis-passasjer går jeg jeg ikke god for! Plutselig en dag trenger du hjelp???

 

Jeg er helt avhengig av å ha noen jeg kan ringe til når jeg eller andre har spørsmål eller andre ting som skjer ute på en arbeidsplass! #fagforbundet

 

Munnbindet var forresten helt suverent. Her i Fredrikstad bruker vi fortsatt munnbind i butikker, på reiser og innendørs hvor man ikke kan holde avstand til andre mennesker. Det har gått med noen pakker for å si det sånn!

 

#fagforbundet #organisert

10 kommentarer
    1. fine smågaver det der.. Jeg var alltid organisert..og er vel fortsatt medlem ..tror jeg 🙂 Bruker fortsatt mundbind i butikker her også..men spørs om det ikke letter litt på det snart også..blir nesten uvant å gå uten nå..hehe..

      1. Var kjekke – alltid gøy å få litt stæsj…
        Ja, etterhvert som flere og flere blir vaksinert. Så trenger man vel ikke bruke
        munnbind. Frem med leppestiften igjen nå da…hehe….
        Bra du var organisert. Det er så viktig!
        Klem og fin kveld…

    2. Så bra med gave! Det er kos! Munnbind går det mye av ja….. stønn….! Jeg var organisert før, men har ikke vært det på noen år nå! Lurt og viktig i mange sammenhenger 👌😘

      1. Kjekt med litt sommergaver! Men akkurat sånn tøy-munnbind skulle man egentlige hatt
        for lenge siden. Det var virkelig behagelig på. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg