lørdag her og der

 

Det er lørdag og det er høst her på øya. 10 grader, kaldt og overskyet. For noen dager siden hadde vi full sommer og folk badet! Så da så, da er det bare å venne seg til å være mer inne! Sitter ikke ut på terrassen jeg når det er kaldt! Forresten har vel nesten alle glasset inn sine kosekroker. Ikke jeg, det har jeg ikke giddet bruke penger på! Som dere vet så sparer jeg til hytte: is i magen og da må man velge sine prosjekter!

 

Jeg har valgt å ha det slik som jeg har det!

 

Men man kan jo finne andre lure løsninger uten glass også! Uansett så koser jeg meg inne nå på lørdagen, etterhvert komme meg av sted på årets Strikkefestival. Titte litt rundt og se noen folk, det er koselig synes jeg! Programmet her: INNE 

 

Sittet her og både stikket og heklet. På tide å begynne med litt til jul, hvis man skal få ting ferdig. Og vesten jeg skal lage, prosjektet mitt med en lapp om dagen. Det er en lapp om dagen og ikke mer, da går man lei. For så morsomt er det ikke å lage bestemorsruter som dette: en lapp om dagen Men på denne måten så drar man det med seg sammen med en kaffekopp eller tekopp!

 

Ellers stille og rolig her, ikke noe stress! 

 

 

 

Du er aldri rik før du har noe penger ikke kan kjøpe…

12 kommentarer
    1. Når høsten kommer er det greit og kose seg inne synes jeg.
      Og her er varmepumpa kommet på.
      Skulle vært morro og vært på den strikkefestivalen.
      Men idag stod det MR på Kalnes på programmet.
      Og siden har jeg stort sett slappet av i godstolen.
      Synes jeg hadde fortjent det.

    2. Deilig ute fortsatt….. jeg har finni på no lurt… har en sovepose med i bobilen, og sitter i den utafor og strikker og leser…. tipptopp😘😘klem

      1. Bedre i dag, i går var det surt! Samme på torsdag. Men smart triks, da er man jo ute. Jeg er ute jeg også,
        men sitte ute her i hagen gidder jeg ikke nå! Klemmer.

      1. Det er deilig inne, men litt uvant å være ute til å begynne med. Man må kle seg litt opp.
        Sitte ute med kaffen gidder jeg ikke her hjemme nå 🙂 Tidlig høst er en fin tid det!
        Masse å finne på og som sagt skal man lage noe til jul Så må jeg begynne nå.Jeg liker jo å lage
        litt småtteri. Masse å se på TV og bare jeg kommer i gang med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg