is i magen

 

Is i magen!

 

Dere som stikker innom og leser her, vet at jeg er opptatt av hverdagsøkonomien. Jeg har alltid vært veldig glad i tall, det gir meg noe! Det å spare, ikke bruke hver krone man har på konto! Jeg kjøper jo litt “ræl” jeg også, men sparer først og så kan man kose seg for pengene etterpå. Sparer man på slutten – før neste neste lønning, er det kanskje ikke så lurt! Tenke litt, mye man har lyst på. Slik er det for meg også! Men jeg tenker at sparing er som å betale en regning! Det er noe man bare gjør! 

 

Jeg sparer i fond. Og det går opp og ned og opp ned, men alt i alt så stiger det bare man sparer lenge nok! Men gjelder å ha is i magen for tallene blir røde mange ganger! Har du forresten tittet inne på din nettbank hva banken kan by på av aksjefond!

 

Det er jo det den største feilen man gjør at man ikke gjør noe…

 

Skal man være helt ajour med med lån og alt før man begynner å spare så kommer man aldri i gang! Man trenger ikke mer enn en hundrelapp og så er man klar. Ta en titt da vel? Og lag den en aksjesparekonto, det er helt gratis. Har du litt tid i kveld eller i helgen så burde du lese deg opp litt, for det er så mye å lære 🙂 Og ikke minst TALL ER GØY.

 

Nyt dagen!

18 kommentarer

Siste innlegg