lørdag 17. september

 

God morgen denne lørdagen! Jeg føler meg bedre enn i går etter denne jobben I hele går ettermiddag og i går kveld følte jeg at jeg hadde 7 hav inne i ørene…ubehagelig! Men føler nå  at lydene er skarpere i dag, har ikke pratet med noen så vet ikke om jeg hører bra, mindre bra, dårlig, eller sykt dårlig…🥰 Men skal ut etterhvert…Men lyden ved å dunke skapdøra er skarp og fin ikke hul..

 

Nå er det litt jobb her inne og så ut og male, og etter det og senere i ettermiddag skal jeg på strikkefestival og boligmesse Nå er det ikke boligmesse da, men Strikkefestival her i Gamlebyen. Alle hoteller er fullbooket og Gamlebyen er full av blide damer og noen menn også sikkert..Men mye damer, jeg elsker jo håndarbeid – selv om min tid ikker rekker så mye til slikt  når det er sol og sommer og masse som skal gjøre med hus og hage! Jeg holder fremdeles på å male hus utvendig, i kriker og kroker…tidkrevende! Og tidvis vanskelig å komme til høyt oppe på huset! Men jeg kjøpe ikke mer husmaling nå, er det tomt så fortsetter jeg til året..Skal bare kjøpe litt svart bengalakk! Fredag tok jeg runden i alle takrenner og sjekket – så blir en liten jobb å spyle disse også! Men blir ikke i dag – været er for fint! Jeg var hos mamma flere timer i går ettermiddag og kveld, så i dag bruker jeg hele dagen til meg og mitt! ❤️ Det må være lov innimellom…

 

God lørdag 

10 kommentarer
    1. Er lov å kose seg for seg selv innimellom 🙂 KOs deg på strikkefestival, høres ut som du vil høre bedre på stemmer og det meste i dag 🙂

      1. Tusen takk, veldig gøy – gleder meg til å være på strikkefestival..
        Er alltid på denne festivalen og det er så hyggelig <3
        Ja, ute hos mamma i går hørte jeg ikke bra..ikke skarpe lyder..men mye vann i ørene etter spylingen sikkert.
        Så finner fort ut om jeg greier å ha en samtale med noen der borte i Gamlebyen – vi håper på det! 🙂

    2. Det er lov å bruke tid på seg selv, også når en har gamle foreldre. Vi rensket litervis av grums ut av takrenner nå i høst. Det er godt å tenke på når regnet kommer.

      1. Takk, ja viktig å ta vare på seg selv også!
        Jeg renser mine takrenner hvert år, så i år var det ikke så ille…men tar en spyling…
        For jeg bor i skogen og det blir skitt…
        Ha en fin dag videre…

    3. Jeg burde ha lest dette innlegget først, for her kom jo svaret på at du følte deg bedre 🥰 Så spennende med strikkefestival, det hadde vært noe for meg. Vi hadde noe lignende her i Oslo for noen år siden, men tror ikke at det har vært noe på veldig lenge. Håper du får en fantastisk lørdag, klems 🤗

      1. Var på Strikkefestival, blir noen bilder senere…
        Denne her har pågått noen år nå og folk reiser fra hele landet for å komme hit.
        Veldig artig…
        Ha en strålende kveld… og klem til deg🥰

    4. Klart det er lov, og veldig viktig å gjøre ting bare for seg selv. Så flink du er som får malt og ordnet så mye. Her må nok maling utvendig vente til neste år, for vi har jo nesten regnet bort, og jammen meg plasker det ned i dag også.
      God lørdag! Klem <3

      1. Viktig å ta seg tid til å kose seg altså..ikke bare være pårørende – for det er slitsomt.
        Går greit med hele vegger, men oppunder taket og vindskiver er det kronglete…Ikke alle steder det passer med å
        bruke stige! Veldig mye pirk…
        Men jeg blir ikke ferdig med hele huset i år og det var ikke meningen heller, men jeg maler tomt for maling..
        Så blir å male til året også! 🙂 Det er jo gøy! God kveld og klem..🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg