Når man ikke lenger hører blinklyset som sier “blink” blink”

 

God kvelden!

 

Håper alt er bra med dere og nyter fredagskvelden..❤️

 

I dag kom jeg meg av gårde! Jeg har en stund nå merket at jeg ikke hører blinklyden på bilen. Og lyder har gått i ball og veldig mange “dumple” lyder, de tynne lydene er borte..Slik som vann som renner og når man drar ned på toalettet! De siste 14 dagene har ikke vært levelige..Men det er sånn med dette, det kommer snikende…Og plutselig så har man helt tette ører med vokspropper! 

 

Jeg hører jo sykt dårlig fra før og når dette kommer i tillegg så har det vært et ork å møte folk! Jeg har nesten ikke hørt noe med høreapparat!!! Men har vært på jobb, men veldig mye hodepine og migrene..Dette tar på, utrolig slitsomt! 

 

Men i dag har jeg får skylla øra mine hos fastlegen og det ble bedre, men litt uvel enda så hjelper sikkert mer i morgen! Jeg kjørte jo bil nå og hørte blink blink – så da er jeg på rett vei håper jeg! 

 

Litt sliten, men det går fremover…🥰 Nyt kvelden …

 

Ha en kjekk kveld!

 

14 kommentarer
    1. Det er helt grusomt hvis det blir helt tett og man ikke hører noe. Vondt kan det også gjøre.
      Håper det ble bedre nå og at du hører bra igjen.🤗 Ønsker deg en fin fredagskveld!🍃🍂

      1. Tusen takk, ja nå har det vært ille en stund…plutselig bare tetnet det til..
        Tråkige greier, men merker at det har blitt “rotet” skikkelig i begge ørene nå..
        Satser på ny dag i morgen 🙂 kos deg med kvelden…

      1. Tusen takk, dette har vært fryktelige dager! Så håper det hjelper nå da..
        Veldig kjedelig når man nesten ikke hører noe og det er sykt masse akustikk!
        Klem <3

    2. har tenkt på det jeg også att jeg skulle fått øra skylt hos legen ,det er noe som ikke alltid er like bra i øra mine ,jeg har aldrig skylt ørene ,men en gang må jo være den første ,er jo greit å høre litt bedre om en hører dårlig

      1. Ja, du får ringe og bestille time på et legesenter. Har du mye kløe og akustikk som er mer
        plagsomt enn før kan det være ørevoks. Det finnes dråper man kan dryppe og løse opp litt også,
        men du må nok ha hjelp til å skylle ut..Er ikke vondt så ikke noe å grue seg for.
        Ja, kjedelig når man nesten ikke hører noe…

    3. KJenner også jeg begynner å høre litt dårligere. Men jeg er jo i et miljø hvor det ikke gjør så mye da 🙂 Men blir sliten jeg også, for jeg ser jo litt dårligere nå også. Hm.. Men nå er det helg, og den skal nytes 🙂 Lykke til med at alt er på plass som det skal i morgen 🙂

      1. Ja, når sansene svikter så blir man mer sliten altså..
        Det å høre dårlig tapper energi..selv om du er i et miljø hvor det ikke gjør så mye.
        Heldigvis har jeg et eget kontor, og jobb som jeg slipper å ringe masse nå..
        Så kan sitte med lukket dør og gjøre jobben min i stillhet. Det er bra for meg.
        Kos deg masse med meg helg, klem 🥰

    4. Det var jammen godt at du fikk skylt ørene, sånn at du fikk tilbake mer hørsel. Hos meg er det øresusen som gjør at jeg sliter med å høre enkelte lyder, og stemmer. Håper ting har rettet seg til i dag, klems 🤗

      1. Tusen takk, ja mye bedre i dag og jeg hører stemmer og snakk ikke bare bråk..For jeg hørte ikke
        en red lyd nå – slitsomt. Alt ble bråkete og jeg ble veldig sliten! Bilene på veien, ble veldig larmete..Fryktelig.
        Har øresus jeg også, det er heller ikke greit nei…
        Klem til deg…

      1. Ja, det var helt tett og måtte bruke 3 digre sprøyter i hver øre!!!
        Kjedelig å ha det slik – helt klart og man blir fryktelig sliten av å ikke
        høre en eneste klar tone – bare grøt og grøt! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg