strikkefestival og boligmesse

 

Det ble mye i dag! Det ble Strikkefestival, folk og garn og pinner og prek! Handlet litt småtteri også, det legger jeg til side og det blir noen julegaver! Som sagt mye folk og mye garn. Masse garn og ferdige produkter. Prisene på ferdige gensere og annet strikk er skyhøyt. Så dere som strikker og gir bort i gaver – vær stolt! Det er dyre saker dere gir bort!

 

Tok ikke bilder inne på  på festivalen jeg. Hadde mobilen i sekken og ville konsentrere meg å se og nyte godsakene! Deilig å gå i så mange garnbutikker på en gang! Hadde man vært litt for noen år siden så skulle man startet garnbutikk – like før det ble populært igjen! Da jeg var yngre så var det stas å strikke og hekle, så ble markedet helt dødt og så tok det helt av!

 

Slappet av med kaffe og rundstykke. Kjempegodt, helt glemt hvor godt syklubb-mat smaker!

 

Bildet over her er sjefen vet dere! Artig å gå på boligmesse også, men litt for mye av boblebad og garasjeporter og markiser. Og det var neste skummelt å stoppe opp og titte for da tok selgerne en bit av deg. Skulle ikke kjøpe noe jeg, hadde fått en gratis billett på mobilen så derfor gikk jeg inn.

 

Og dette var i området rundt Gamlebyen, så var ikke så langt mellom Strikkefestivalen og Bolgmessa! Spiste både pølse og pizza underveis. Pizza var veldig god, reklame for slike pizzaovner, en type stod og lagde pizza fra bunnen av og en annen type stekte og det ble det gode smaksprøver av. Kunne jo ikke si nei til det da. Er noe annet det en det du steker selv hjemme på kjøkkenet! 

 

 

Spiste meg gjennom dagen og så lagde jeg Nachos her hjemme i kveld! Det er lørdag og da skal man kose seg!

 

 

Garn, pinner og prek og bolig – alt på en dag!

10 kommentarer
      1. Hehe.. Mange forskjellige festivaler. Her kommer strikker fra hele Norge og garnbutikker har stand
        Så er det masse annet også. Kurs og tema og sosialt og mat og vin. Festivalen er i Gamlebyen og går over 3 dager. Tusen takk og fin kveld til deg og gjengen.

      1. Strikkefestvalen var suveren. Utrolig mye folk, dette har vært savnet.
        Mange koselige damer å prate med overalt! Jeg var bare på markedet og på cafe, men det er utrolig mye som
        skjer overalt. Men på grunn av min nedsatte hørsel så er det ikke så lett å delta på slike foredrag og sånn.
        Og jeg må være forsiktig med støy egentlig så jeg må kunne gå ut og inn som jeg føler for selv.

    1. Rundstykke med skinke og ost er deilig….! Og pizza også..! Moro å gå på messer – lenge siden jeg har vært på det! Tror siste jeg var på fra friluftsmesse for 3-4 år siden kanskje….! Klem <3

      1. Messer er topp. Så mye artig å se og oppleve.
        Du får se om du finner en messe på en av turene dine. Den pizzaen var sykt god.
        Ønsker meg en slik ovn. Men var ikke billig altså! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg