La noen elske deg før det er for sent

 

Slett ikke noe dårlig sitat dette 🩷

 

Jeg deler noen bilder fra Hamar under her, de kom aldri med i noen innlegg! Jeg var jo der både hele mandagen og hele onsdagen! En fin by! Kommer tilbake….Og det var kjekt å overnatte, fikk ro til å nyte livet! 

Jernbanemuseet og Løiten lys og Fra Hamar til Gjøvik og Mine fotspor videre og Skibladner og Mandagskaffekoppen ☕️

 

Mange bilder for å ta mandagskaffekoppen! Tenker noen! Men jeg har kosa meg! Og jeg blogger for å dele med dere! 🌸 Takk for alle fine kommentarer i alle disse innleggene. Jeg koser meg med dette! 

 

 

 

 

 

🌸H A M A R🌸

18 kommentarer
    1. Og takk for fine bilder fra Hamar. Bra markedsføring av byen «min», som jeg flytta fra for litt over 4 år sida🙏🏻 Du har jammen opplevd mye på disse to dagene i Hamar.

      1. God morgen…Ja, flott med litt skryt av en fin by!
        Moro å gå rundt, jeg var jo ved Domkirkeodden også! Da jeg gikk fra Jernbanemuseet. Hele runden, via klatreparken. Men ingen bilder derfra. Og oppover forbi CC Hamar og Briskeby! Så jeg gikk mye ja!

      1. God morgen….Ja, er jo så fint der! Masse å se. Var på Domkirkeodden også, etter at jeg hadde vært på Museet..
        Men da ble det ingen bilder. Har jo vært der flere ganger nå. ..🩷

    2. Et bra sitat ja.
      Hamar er en plass jeg har passert mang en gang, men ikke stoppet i, og sjekket ut. Kanskje på tide snart da! 🙂

      1. Et flott sitat. Hamar er flott. Jeg er glad i bylivet. Butikker, gågater, spisesteder, kafeer, puber..
        Hamar har mye fint i seg, jeg trenger ikke dra til storbyer for å finne det urbane. Men masse fine byer rundt i Norge som har mye å by på!

    3. Som du har kosa deg de dagene 🙂 Herlig! Jeg har vært bare så vidt innom Hamar. Mange byer rundt oss, som vi burde få besøkt 🙂 Koselig med alle bildene. Flott der <3

    4. Et fint sitat, og mange nydelige bilder av Hamar. Har aldri vært der. Lurt og dra innom byer og bare kose seg. Blir jo som en slags miniferie jo. Ha en fin søndag. Klemsiklem

      1. Det var jo min ferie i år. Har ikke blitt noen annen ferie! Og nå er det jobb igjen!
        Det har vært så mye annet. Og jeg er jo ikke pensjonist så jobben er alltid der ute og venter. Jeg gleder meg til pensjonist-livet…Dra på turer og kose meg!
        Hamar er flott og jeg er jo et menneske som liker by-livet! Restauranter, puber, kafeer, butikker, gågater…Ja – det synes jeg er herlig!
        Sitatet sier mye mellom linjene!

    5. La noen elske deg …. Flott sitat. Det er jo det det handler om å våge å ta i mot den kjærligheten som noen ønsker å gi. Så mange i dag, spesielt blant de unge, leter etter den perfekte partner. Men den perfekte partner finnes ikke. Det perfekte menneske finnes ikke. Så det å tørre å åpne opp, ta i mot kjærligheten som noen ønsker å gi. Våge og bli elsket av noen som kanskje ikke er perfekte men som har masse kjærlighet å gi.

      1. Et flott sitat som sier så mye mellom linjene. Akkurat som du får frem her.
        Skal man stifte familie før det er for sent, så er det absolut et godt sitat og nei, ingen er perfekt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg