Mandagskaffekoppen ☕️

 

God torsdag fra Mandagskaffekoppen ☕️ Jeg vet, det er noen dager siden mandag! Jeg har vært på tur til Hamar og Gjøvik og Hamar igjen…og også en en tur til Brenneriroa – Løiten lys! 

 

Jeg pakker lett på tur og har ikke med data eller iPad..For mye å dra på for meg som har alt i en liten sekk på ryggen!

 

Mandag til tirsdag ble det overnatting på Hotel Astoria Hamar – helt sentralt i byen! Og fika var inkludert i prisen!  Også kveldsmat, altså middagsbuffet og så frokost neste dag! Kaffe og kake var god og jeg kommer absolutt til å bruke dette hotellet igjen, ved neste besøk til Hamar! Bare utrolig flott beliggenhet – perfekt! 

 

Forrige innlegg her Mandagskaffekoppen ☕️ 

 

 

Smakte deilig med en kaffepause, etter tur rundt i Hamar! Det blir noen flere innlegg fra denne byen! 

 

12 kommentarer
    1. Av og til trenger man pause i fra blogging og besøke andre steder og nyte gode dager. Du er en ekte livsnyter. Jeg skal valfarte til byen må handle en ny fuglemater, frø og sånt. Kjøpte noen meiseboller og det er oppspist på to dager. Fugler er viktig, særlig småfuglene. Linerla holdt til her i hele sommeren, tripper på terrassen og gjør seg til. Klemsiklem

      1. Er jeg på tur så gidder jeg ikke blogge! Blogge fra telefon gidder jeg ikke. Må ha data..Og man er jo opptatt med så mye annet enn å glane i en skjerm…Så mye fint å se og oppleve! Spise og nyte dagen som den kommer!
        Fugler er så koselig å følge, linerla er min fugl – så glad i den! Nyt dagen kos deg, god klem 🩷

    2. Godt med en mini-ferie på hotell og nyte dagene! 🥰 Vi gleder oss til flere innlegg fra turen din! Løiten Lys er absolutt verdt et besøk ja, og mye fint på både Hamar og Gjøvik! 👍

      1. Takk takk, ja det var noen deilig dager på tur! Så mye vakkert og se…Kose seg, gå rundt å kikke!
        Løiten lys var utrolig flott! Skulle hatt bil, for det er tungt å dra på! Men fikk da med noe hjem og de lysa skal jeg brenne utover høsten! Kjøper ikke for å ha de på utstilling. Mer der det kommer fra! Tok bussen til Elverum…🩷

    3. Deilig med hotellovernatting innimellom altså! Heelt perfekt vil jeg si! Lenge siden jeg har vært på Hamar…. i “gamle dager” var jeg der ofte fordi vi hadde et vennepar som bodde der……. ja, de bor jo forsåvidt der fortsatt da, men….! 🙂 klemmer

      1. Veldig stas med tur til Hamar og Gjøvik – kosa meg veldig i tre dager på tur…
        Hjemme 2310 i går…
        Sånn blir det med vennepar når man ikke er par selv lenger…Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg