Jeg måtte jo ut å gå i kveld også

 

Ikke bilde fra i dag! Tok bare 1 bilde i dag jeg og det var ved 

 

To turer er gått og nå er det litt te her i heimen! Ryddet vekk litt nisser og sånn i dag, men juletreet kan stå litt til. Det er så flott i år! Så har nesten ikke hjerte til å pakke det sammen! Kanskje det står noen uker til….hehe..Får se! Er ikke lei det! Var ikke lei nissene heller. Litt selskap i nisser i disse tråkige tider! Her i Fredrikstad har flere hundre blitt smittet i jula! Så må bare prøve å holde seg vekk og stenge seg helt inne! Er på jobb da, men mange smitteregler der! Og alle offentlige steder er det munnbind! Det begynner å bli en vane! 

 

Og dere den nye stolen min er helt fantastisk å sitte/ligge i – storkoser meg! Du finner litt her også!: da kom den nye stolen – men det ble feil! og da sitter jeg her og venter på stolen jeg kjøpte i romjula Den kosta litt, men er så glad jeg ikke var gjerrig mot meg selv denne gangen! 

 

I morgen er det da fredag! 

10 kommentarer
    1. ja du må ut og gå ,jeg gikk også 2 turer i dag ,to korte da men det er også helt greit :=)jeg ser på nyhetene att det er store smittetall hos dere ,trasige greier ,men du får bare passe deg ikke annet å gjøre

    2. Synes du er flink til å komme deg ut.
      Jeg er pensjonist, og burde i hvertfall ha nok tid.
      Etter pause i to dager, ble det tur idag igjen. 3700 skritt. Bare -4 grader men skikkelig surt og kaldt.
      Men da har jeg god samvittighet og kan slappe av i godstolen resten av kvelden.

      1. Tusen takk, prøver å være ute 2-3 ganger hver dag. Er glad i være ute, men sier som deg. Surt nå altså! 4 minus grader kjennes som 15 minus. Flott at du kom deg ut. Ønsker deg en God natt og sov godt 🙂 klem herfra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg