da sitter jeg her og venter på stolen jeg kjøpte i romjula

 

Det skal bli deilig å sitte godt! Hvile rygg og nakke! Den jeg har nå kan jeg kanskje sitte i en halvtime før hele kroppen er gåen! Så på høy tid! Aner ikke når dem kommer jeg, de skulle ringe først og jeg sa jeg var hjemme etter 13:00 en gang! Så da pusler jeg litt her i heimen og venter! Tur får bli senere 🙂 Nok å gjøre her inne. så trenger ikke kjede meg! Har jo en plan med rydding i kroker og kriker! Det trengs igjen….Hoper seg fort opp både med klær og kopper og kar! Synes jeg aldri kjøper noe nytt jeg – men ting kommer inn i huset allikevel! Det er litt rart egentlig og egentlig ikke. Har jo vært jul også og det ble mange gaver 🙂 

 

Men først av alt få den nye stolen på plass! Det er viktigst i dag! 

 

Skriver nok litt mer om det senere på kvelden. Du kan også lese her: jakten på en “strikkestol” 

 

Ønsker deg den fin dag videre…Prekæs! 

14 kommentarer
    1. Ser veldig fin ut.. har mye å si å ha en god stol å sitte i ! Skulle ha rydda litt i klesskapet jeg..men blir ikke i dag..:) Håper stolen passer perfekt inn hos deg og at du blir fornøyd ! Nyttårsklem <3

    2. Det blir bra med en god stol.
      Viktig og sitte godt. Jeg har en god stol og den har vært bra å ha i dag. Har sovet så dårlig i natt, så nå har det vært godt og slappe av noen timer. Ikke noe tur idag foreløpig som du skjønner. Har vært i butikken en tur, og det var skikkelig kaldt ute. Så idag blir alternativet en halv time på tredemølla i kjelleren senere i dag. Ikke frisk luft, men jeg får i hvertfall rørt beina.

      1. Veldig bra for det trengte jeg absolutt. Det ble tur på meg da. I mørket og kaldt er det jo! Men lurt av deg og ikke presse deg for mye for da kan du gå lei! Jeg har jo opparbeidet meg stor rutine når det gjelder gåing! Røre på seg er bra om det er det ene eller andre..Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg