da kom den nye stolen – men det ble feil!

 

God kveld! Da har jeg gått en lang tur i mørten og kulda. Det tok sin tid med den stolen! Joda, de ringte like etter 13:00 og kom etterhvert ganske kjapt og 2 mann kom med stol og krakk! I det dem setter fra seg stolen skjønner jeg ingenting. Jeg kjenner den ikke igjen! Så går det opp et lys for meg. Stolen er den samme, men fargen er hvit! Jeg tenkte kanskje jeg har surret ved bestillingen og fant frem den lappen før jeg sa noe! Joda på lappen stod det BLACK! 

 

Jeg sa stolen er nydelig, men fargen er feil! 

 

 

Du tuller nå vel sa dem og fikk lettere panikk! Jeg har bestilt den svarte sa jeg og de også sjekket sine papirer og var enig med meg og ringte til butikken og på butikken stod stolen min! Så var det å dra alt ut døra igjen da. Stolen var fiks ferdig montert i bilen dems utenfor! Så gikk det nye 1,5 time!

 

 

Så kom gutta boys tilbake med stol og krakk i riktig farge og da ble den montert her i stua! 

 

 

Det rare var at den hvite var helt skjønn, men passer ikke inn her hos meg. Her er det for mye ræl. Den hvite passer i litt mer moderne hjem og litt annen stil. Hvite tepper og sånn…og den var 2.500 dyrere, men jeg måtte jo si i fra! 

 

Etterhvert når jeg hiver ut juletre så blir det litt ommøblering her. For jeg hadde jo 2 gamle stoler. De går ut av huset begge to! Og jeg trengte bare 1 av denne typen! 

 

 

Nå sitter jeg jaggu gøtt gett! 

14 kommentarer
      1. Tusen takk, stolen er helt nydelig å sitte i! Og det blir bra bare jeg får ryddet vekk julegreier og ryddet og ordnet litt! Som sagt den hvite var nydelig….men ikke her!

      1. Nå nyter jeg og svinger meg rundt! Utrolig deilig å sitte i og ikke sånn svær og klumpete! Kjøpt på Møbellringen!
        Surr ble det, men sånn er det ofte synes jeg! 🙂 klem…

      1. Tusen takk, her svinges det. Nydelig å sitte så deilig…Men nå har ikke jeg vært bortskjemt med å sitte godt heller! Klemmer…
        Ja, jeg ble litt litt meg med det samme for jeg hadde jo gledet meg til i idag! Tenkte 3 måneder frem i tid jeg nå…før jeg fikk riktig farge!

    1. Kjempefin den svarte der da, og jeg ville også heller hatt svart. Hvitt blir lett møkkete, uansett stoff tenker jeg. Nå kan du kose deg, og den passer jo inn hos deg 🙂 Vi har mest i grått vi 🙂

      1. Tusen takk, ja jeg liker svart. Har svart skinnsofa og flere svarte lamper! Som du sier hvit er uvarig og passer ikke her hos meg. For her går jeg ikke pyntet inne. Olabukser farger jo også på hvitt skinn! Grått er fint da..:)

    2. Gratulerer med ny stol. Godt det ordna seg til slutt, og det ser veldig bra ut.
      Godt å få ta beina opp når en sitter og slapper av.

      1. Tusen takk. Ja, jeg ble glad da jeg så bilen kom tilbake for å sin det sånn. Ja, kjekt å velge og noen ganger deilig med bena oppunder seg! Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg