Jeg fanget kvelden på min måte

 

 

God kvelden…

 

Grip dagen er det noe som heter…Prøver så godt jeg kan med begge hender hver eneste dag..Og gripe kvelden er også veldig fint! Det gjorde jeg i dag, jeg hadde vært på jobb og det øsregnet på morgenen i dag så jeg kjørte bil! Så ble det tur etter middag (her hjemme) hvis noen lurte Dagens ………. For i følge kommentaren på dette innlegget så skulle jeg ikke spise ute…Men du der ute, jeg har laget meg mat her hjemme! Altså, men etterpå dro jeg ut på tur…Ingen sofa eller kaffe på meg..Tok oppvaska og rydda og la i vei…På Solliv vis! 🥰 Det er livet jeg elsker…Være ute og gå og gå…

 

 

Vårtegn fra Hasseltreet..

 

Stor og flott kjuke..Fine farger! 

 

 

Kvelden og mørket kom sigende og da var turen i boks..Litt kjølig å gå, men etterhvert når man får varmen i kroppen så er det bare deilig! Jeg har jo lenge laget denne gåskolen Gåskolen 18/2021 – ble søndagsskole – pauser Men så ble det litt pause…men plutselig så kommer den tilbake! Kanskje..Viktig å gå tenker jeg…Være ute, bevege kroppen – samle energi…I mitt hode er det aldri feil 🥰

 

God kvelden…

12 kommentarer
      1. Tusen takk, utrolig fint å gå på kvelden…Liker det så godt.
        Men ikke alltid man får gjort det når man har gått tur/retur jobben..Da må bena hvile litt..etterpå..
        Klem <3

    1. Jeg må ha injeksjon av ut på tur bassilen for jeg har ikke vært ut i det siste. trives så godt med inne trim gjennom you tube:)

    2. Flotte bilder, og det er aldri feil å komme seg ut en tur. Vært lite ute de siste dagene selv, men har en forkjølelse jeg må bli kvitt, og vært litt slapp. Merker at lysten til å komme ut igjen kommer sigende, så jeg må ut snart nå 😉 Kos deg, og glem den dumme kommentaren. Ikke noe å bry seg om <3

      1. Tusen takk, ja deilig å være ute og få energi…og lufte hodet.
        Masse god bedring med forkjølelsen.
        Ja, han var bare DUM!
        God klem fra meg… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg