Jeg er ingen havregryn-spiser

 

Frokost for meg på helga er egg…i alle varianter. Kokt, stekt, omelett eller som her eggerøre. Det er det aller beste synes jeg 🙂 Mange spiser havregryn til frokost. Jeg kan spise det jeg også, men ikke så ofte! Liker heller å bruke havregryn i vafler eller pai eller noe sånt! 

 

Som sagt eggerøre er min favoritt…Er jeg på hotell så lesser jeg på…hehe! Men enn så lenge så lager jeg hotellfrokost her hjemme! Ikke så galt det heller…Tenne lys og slappe av. Ferdig med frokosten for lengst altså..Nå litt kaffe før jeg har litt plikter å gjøre! 

 

Du fikk vel med deg prosjektet mitt: Lykken er – Lykken er: en sommerfugl (18) og hvis du skal på shopping i dag så bør du lese dette: Mammutsalg – billigere før! 

 

God fin lørdag der ute…

22 kommentarer

Siste innlegg