Lykken er: en sommerfugl (18)

 

God morgen, det er lørdag og FRI❤️ Jeg er glad i lørdager…Hele dagen jeg kan styre selv! Må ut og kjøre etterpå, men det regner bra og veiene skal være fine nå!

 

Jeg fortsetter med dette prosjektet mitt – lykken er…I dag er det en sommerfugl jeg har på veggen her som gir meg litt lykke..Den er vakker og den pynter opp og jeg elsker sommerfugler! Det er sommer for meg, og jeg er sommermenneske! Denne sommerfuglen har også gode minner..Vi pleide å dra til Mallorca da ungene var små! Mallorca er et kjempefint sted å dra med unger! Liker klimaet og ikke så varmt som i Hellas. Mange gode minner derfra! Nå er det jo Kreta jeg har lagt min elsk på! ❤️ Denne sommerfuglen er laget i tynn tynn porselen og er ganske stor, og husker at jeg satt med den på fanget på hele flyturen hjem fra Mallorca. Turte ikke pakke den i kofferten akkurat! Nydelig er den….

 

Og lykken nr. 17 finner du her: Lykken er: egne strikkede pads (17) 

 

 

Lykken er:

30 kommentarer

Siste innlegg