I natt blir det hot

 

Det er 24 grader og klokka er 21:00 

 

Det er varmt altså. Men nå snur været og regnet kommer. Nyter den siste kvelden litt ute og litt inne. Sitter her med en kald øl. Deilig, vina fra i går hopper  jeg over i dag kveldens vin i dag ble det øl! Synes egentlig det er bedre i varmen! Lese litt og slappe av – rart å tenke på at Juli snart er på hell. Men akkurat denne sommeren synes jeg har vært lang, kanskje fordi jeg har fått bada så mye og været har vært fint! Det har jo så mye å si.

 

Selv om det ikke ble Kreta tur så har man fått både varme og sol og bad allikevel. Man føler seg så heldig. Høsten kommer tidsnok. Så bare nyte alt man kan av disse dagene. 

 

 

Nå har jeg faktisk F for ferie igjen F FOR FERIE – DAG 16 men lager ikke samme opplegget nå! Tar en dag om gangen og skiver det som passer meg! 

 

Varm sommerkveld 

18 kommentarer
    1. Her er det 22 grader i skrivende øyeblikk. Og det er unikt. For denne sommeren har ikke vært så varm på min kant av landet. Men i dag ble det varmt, og det har jeg kost meg med hvert eneste sekund. Sultforet som jeg er på sol og varme 🙂
      Nå blir det jo regn og synkende temperaturer her også. Men det er jo mer sommernormalen her da 🙂
      Jeg kunne ønske at sommeren kunne vare til sånn cirka november jeg.
      Nyt kvelden, det er herlig når man slipper snø, slaps, is, regn, vind og kulde 🙂
      Klem ♥

      1. Håper dere får mange fine dager. Jeg vet du er glad i sol og sommer. Så
        nyt dagene når de er der. Tenker mye på deg <3 God sommer og god klem fra meg…
        Enig, sommeren kunne vart noen måneder ut på høsten og det kunne regnet sånn passe innimellom.

    2. Ja det er varmt her på Fagernes også,siden eg ville overaske Frodith så la jeg ikke ut bilder på instagram,det var skikkelig kjekt , i morgen ruller vi videre og prøver å finne min søster ,meldt regn der vi hadde planer så vi får bare se hvor vi ender,greit med litt regnet par dager men da vil vi ha sol igjen ,kos deg med nye feriedager

      1. God morgen! Så artig å treffe på Frodith. Var ikke i mine tanker at dere var på samme sted.
        Sånt er gøy! Kos deg masse videre på tur iii sol og regn…
        Ja, deilig med ferie. I dag skal jeg kjøre mamma til og fra Dagsenteret. Så nesten litt jobb 🙂
        Ferieklem itil deg.

    3. Deilig med varmen og vi må nyte det. Det er varmere hos deg enn her hos meg:)
      Jeg har ikke badet på sjøen ennå:)
      Ha en fin dag:)

    4. Har vært mange varme dager ja.. og det er deilig ..men kan være greit med litt regn nå ! Så kan sommerværet komme tilbake.. Fin uke videre <3

      1. Varmen er intens om dagen og så tørt – håper det regner litt i kveld og i morgen. Hagen min skriker etter regn :-)Men det trengs jo ikke regne resten av sommeren, men et par dager med regn nå frisker opp tenker jeg.

    5. Å så kos at du har F for ferie igjen! Håper du har masse å ta deg til også innendørs i dette regn- og tordenværet som spretter over oss akkurat nå! God klem <3

      1. Tusen takk 😀👍aldri feil med F for Ferie..regner ikke her. Men håper det kommer regn snart. Skal regne i kveld og i morgen. Klemmer..

    6. Ja nå er det varmt mange steder – også her har det vært mye varmt – og dagen og kvelden i går var skikkelig varmt – og i dag er det like varmt… phu men men det er sommer!

      1. Veldig klamt synes jeg, men nå har det heldigviis regnet her og lufta er kjølig og deilig. Vanskelig å sove om natta når det er slik varme synes jeg.
        Det er sommer og kjekt med sol og varme, men deilig med litt kjølige dager også..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg