F FOR FERIE – DAG 16

 

God kvelden! Jeg gadd ikke lage meg middag i dag heller. Så ble en Whopper Cheese, Pommes Frites + Fanta i byen i kveld. Bestilte på maskin, hentet maten og satt meg på en krakk i byen 🙂 enklere kan det ikke bli!

 

 

 

 

Badet så mye i ferien at all neglelakken er skalet av!

 

 

Tok den enkle turen i dag, bare til campingen her. For det blåste litt først på dagen og var litt usikker på været egentlig. Men det ble veldig varmt. Så ble masse sol og bad i dag også! Har i grunn badet bort hele ferien jeg…hehe..

 

 

Temperaturen i sjøen i dag! Så kan ikke klage altså!

 

 

På veien til byen for å kjøpe meg mat. Og tittet også i Bibliotekparken: Litt å lese på i Bibliotekparken i Fredrikstad og maten i går chili sin carne Vel – skal ikke skryte på meg at jeg har vært en superkokk i ferien! 

 

 

Nostalgi! Og det er denne ferien også –  i morgen er det jobb igjen! Gårsdagen her: F FOR FERIE – DAG 15 Tusen takk for alle kommentarer her i ferien min. Det varmer, og gjorde dagene mine ekstra hyggelige! 

 

Dag 16

18 kommentarer

Siste innlegg