Hvor ble sommeren av

 

Da sitter jeg her med strikketøyet og strikker bort sommeren…Det er ikke slik det skulle være. Jeg skulle badet og grillet og koset meg..Jeg koser meg inne også da, men dere skjønner hva jeg mener…Sommeren er så kort og jeg elsker å være ute fra morgen til kveld. Vært ute i dag også da, men i øs pøs…Blir ikke helt det samme…Fargene forsvinner litt og det er lite folk og se! Var ikke mange jeg møtte på turen min i dag altså..Et par våte joggere og noen med hund. Jeg har ingen hund, men ute flere turer hver dag. Det er noe med å få energi.. 

 

 

Farger gir meg energi og glede..Det gjør noe med humøret og kreativitet. Helt topp. Bildet her er fra Glommastien. Syklet Fredrikstad – Sarpsborg for et par uker siden. Du kan lese om det her: Glommastien rundt i Sarpsborg og Fredrikstad – en kjempefin tur. En topp tur for hele familien. Sett av en hel søndag for det tar noen timer og da blir det ikke stress akkurat!

 

 

Dette er fra Moss. Var der en tur i ferien i solen. For i Moss skinte sola 💜 Hadde vært i Tønsberg og ventet på transport hjem til Fredrikstad. Tønsberg er en koselig by, men litt kaldt den dagen jeg var der: det koster ikke skjorta å være på tur 

 

 

Roser i Gamlebyen i Fredrikstad. Helt topp sted, masse turister og det yrer av liv..Men SOL vil vi ha på søndager altså..Skjønner dere hvor jeg vil, sommeren er best ute og ut på en tur! Snart er fellesferien over og da kommer vel finværet tilbake tenker jeg..Blir litt mimring her jeg sitter på en søndag inne, men skulle sittet ute, det er der jeg liker meg best..💚

 

 

Fredrikstad: Bilde fra fredagen i finværet!

 

 

Solliv ønsker alle som titter innom bloggen en fin fin kveld…

10 kommentarer
    1. Litt regn kan være ok men sånt gråvær som i dag er skikkelig kjedelig..jeg blir verkete i kroppen av det også.. Mange flotte bilder du har fra dager med sol og finvær.. <3 Klem og fin kveld til fine deg <3

      1. Tusen takk, enig med deg..litt regn er kjekt…men ikke hele dagen og ikke hver søndag…i dag er jeg litt tung i hodet og litt verkete i kroppen jeg også…Det er været altså! Men men – ny dag i morgen…klem.

    2. Så flink du er som kommer deg ut flere ganger hver dag. Og så nydelige bilder du har tatt, – godt for øyet å se litt farger på denne grå dagen.
      Ser ut til at det fortsatt blir litt skiftende vær utover i uka, men ikke bare grått som i dag, gudskjelov.
      Ha ei fin uke🌸😘☀️

      1. Tusen takk…deilig å være ute og deilig å være på tur. Ha med sekk og niste..Det går vesten ikke ann å få en mer grå dag enn i dag…Fin ny uke til deg..

    3. Hei!

      Ja sommeren forsvant litt………… men jeg håper det blir gode dager fremover uansett. Farger gir energi det er helt sikkert 🙂

      Ønsker deg en god mandag <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg