Hus og hjem

 

 Ny magnet til kjøleskapet her fra Hus og hjem kjøpte i går HER  

 

 

Halloween – Det er denne helgen. Jeg kjøpte en liten ting i går! Ellers så pynter ikke jeg noe særlig. Bare litt godis er kjøpt inn! Trist hvis det ringer på døra og at man ikke har noe å gi bort synes jeg! 

 

 

 

 

Solen er rammet inn! Har masse slike gamle små rammer liggende! Nå kom verktøykassa frem i dag også! 

 

 

Kjøpte meg ny veske i går, den var så fin synes jeg. Masse lommer innvendig og utvendig og flere med glidelås. Bare til å slenge over skuldra når man er i byen eller på tur! To forskjellige remmer, en svart og en stripete. Merket er Sixth Sense og veska kosta kr. 499.-. Den ropte kom og kjøp meg med en eneste gang altså! 🏠 og hjem ønsker dere alle en fin kveld! 

 

Hus og hjem 🏠

12 kommentarer
      1. Tusen takk, skjønner den. Hodeskaller er spesielt. Men når man pynter med masse forskjellig så
        ble det fint! Titta rundt på forskjellige spisesteder i Oslo og det var masse artig pynt!
        Veska var super, kommer til å bli brukt hver dag nesten! Har veldig mange vesker, men manglet en slik.

    1. Se der ka, litt av hvert inn mot helga. Og kunsten har vært i fokus også ser jeg. Busset bare forbi Munch museet da vi kom fra Risør. Ha en flott helg. 🤗

    2. Gratulerer med en hendig veske på neste tur. Kjekt med små vesker. Fint det solbildet. Om jeg ble fristet til Oslo tur, ikke på denne årstid. Kanskje nærmere sommeren og da må man innom museet som er et fint bygg. Godt med et tips om liten veske når man tenker å ta turen inn. Fine bilder du deler. Hodeskalle også. Her kommer ikke noen på døra og sier knask eller knep. Dermed har man ikke i hus. I byene er det mange unger som går, og datter stresset fordi hun er redd for at ungene skulle få for lite. haha. Ha en fin søndag. Klem

      1. God morgen. Denne veska her er fin ja og blir med på neste besøk på museet, for denne kan man ta med inn på selve museet. Vesker og bager, paraply, barnevogner, mat og drikke er ulovlig. Så ha med så lite som mulig. Dere får ta dere en tur til våren, nå er det mye mennesker og kanskje litt stress.
        Godt din datter har hamstret litt….hehe..
        Ønsker deg en fin dag! Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg