Hus og hjem

 

God kvelden her fra Hus og hjem håper du har det fint! Det er fredagskveld og helg <3 Men vet du hva, disse bildene her broderte jeg for ca 35 år siden i korssting. De ble plukket ned fra veggen fra mange år tilbake. Tidligere hadde man mye på veggen og så skulle det plutselig være helt blåst. Nå er vi tilbake der vi var tidligere. Et hjem skal være personlig og ikke se ut som katalog! 

 

 

Blåveis

 

 

Tusenfryd

 

De er jo kjempefine synes jeg, og med disse rammene også så er det fint. Så jeg hentet frem verktøykassa mi og lagde oppheng og nå er de oppe på veggen igjen. Og der skal de blir lenge lenge!!! 🏠 Jeg liker å gjøre mitt hus personlig og ikke finne ting og tang som finnes i alle hjem bortover! Elsker også å titte innom bruktmarkeder og loppis. Men har vært litt dårlig med det de siste månedene. Min stil er vel litt nytt og litt gammelt. Litt billig og litt dyrt! 

 

Hus og hjem 🏠

16 kommentarer
      1. Tusen takk, disse er fine og nå er dem atter på veggen! Liker dem veldig godt!
        Stilen må være personlig og lun! Hjemmet mitt er ikke en utstilling <3

      1. God morgen! Det synes jeg også, masse bilder jeg har liggene som aldri kommer opp igjen.
        Men dette man har lagd selv er noe annet! Tusen takk!

    1. Så flotte broderier. Godt at de kommer til heder og verdighet igjen. Kanskje jeg får ta å sjekke hva jeg har liggende men det går mest i duker og brikker. En skikkelig opprydding trengs. Man vet ikke hva man har tatt vare på. haha. Vel, slutten ble ferdig i går. Neste klut startes på i dag, et annet mønster. Prøve på litt variasjon. Ha en fin lørdag. Klem

      1. Tusen takk, nå henger de på veggen og blomstrer og det er så herlig!
        Blir mye man har gjennom et langt liv <3 Man kan ikke huske alt hva man har i skuffer og skap.
        Nå er du i siget med heklingen di altså! Bra!
        God lørdag og klem…

    2. Ja, et hjem skal være et hjem og ikke en utstilling. Nydelige bilder som virkelig skal henge på en vegg og ikke ligge i en skuff. Tenker på deg og håper det går bra med alt du har om dagen. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, er hjem skal se ut som det bor mennesker i og her på blogg har jo flere vist frem sine
        hjem! De blogger ikke nå! Men for meg er det ikke hjem de har vist frem. Klemmer…

    3. Jeg ramlet aldri innom den trenden med bare og sterile vegger. Her hos meg har det alltid vært farger og bilder på veggene hele tiden. Flotte broderier 🥰 Da jeg var mye i Danmark på 80 og 90 tallet var jeg alltid innom Eva Rosenstand i København og kjøpte broderier. Nå, selv med nye briller, så har jeg problemer med å se å brodere. Så det blir hekling i stedet.

      1. Eva Rosenstand var jeg helt forelsket i, bestilte katalog etter katalog. Har også noen broderier her hjemme
        som ikke er ferdig dessverre. Det er smått! Det er helt nydelig..
        Her ble det rydda litt når jeg ble skilt fro å si det sånn!
        Men jeg har sakte men sikkert bygget meg opp en hjem jeg stortrives i..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg