Hus og hjem

 

God torsdag her fra Hus og hjem (link til forrige) I dag måtte jeg ha litt farger i min tilværelse, se også her da En fargerik dag Det holdt ikke bare med dette, så jeg dro innom Extra her på Kråkerøy og kjøpte meg noen roser. Jeg hadde tenkt å dra innom en blomsterbutikk i byen, men det orket jeg ikke allikevel. For liker best blomsterbutikker. Greie de på matbutikken, noen ganger ok og andre ganger bare visnes de bort..Og roser er ikke lett, masse torner og jeg liker å koke stilkene i kokende vann noen sekunder for at rosene skal åpne seg litt. Det lærte jeg av min bestefar og han var gartner 🏠

 

 

Snart er det morsdag og alle 💜🧡❤️- dag også! Så kunne jo ikke passet bedre synes jeg. Blomster i heimen er alltid fint og lunheten kommer med det samme. – blomster og lys gjør interiøret! 

 

 

Så hvorfor ikke roser på en torsdag! 

 

Kjempefint og fargene kom til meg i dag! Det gjorde meg godt

 

Hus og hjem 🏠

16 kommentarer

Siste innlegg