Hus og hjem

 

God tirsdag her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg). Jeg har vasket litt rundt her i huset og etterpå satte jeg på en maskin med tøy! 

 

Jeg hang opp tøyet ute på verandaen og det var tørt når jeg kom hjem fra turen i dag! Ingenting er som tøy tørket utendørs! Det er ikke første gang jeg henger tøyet ute i år, men det har som regel tatt litt lenger tid og noen ganger må det tørkes litt inne etterpå! Har tørketrommel jeg, men er ikke så glad i bruke den og i hvertfall ikke nå med den dyre strømmen! Så henger tøyet som regel inne på vaskerommet der har jeg snorer, og så setter jeg opp vindu litt..Men ikke så lurt når det er kaldt ute og da har det lett for å bli kondens. Men altså nå og utover så blir det å tørke tøyet utendørs så fort jeg har mulighet! 🏠

 

Har egentlig ikke så mye tøy å vaske jeg, håndklær bruker jeg noen ganger og tykke gensere henger jeg til lufting. Så blir litt undetøy, kluter og singleter og slikt. Men jeg er ikke den som setter på maskinen mange ganger i uka og drar med alt av tøy som man ikke har ryddet vekk underveis. Går fint an å bruke bukser og gensere mange ganger før vask altså! Men akkurat i disse tider jeg har vært syk så ble det litt ekstra med vask! Det ble litt annerledes..🏠

 

Liker du å henge tøyet ute? For en duft sier jeg bare….det lukter VÅR!!! Dessverre har jeg ingen rabattkoder å dele med dere når det gjelder vaskepulver….men det går sikkert helt greit! 

 

Hus og hjem 🏠

13 kommentarer

Siste innlegg