Hus og hjem

 

God formiddag her fra Hus og hjem (det linkes til forrige innlegg i denne kategorien). 🏠 Forrige uke kjøpte jeg en flaske av denne typen. Det er vel en slag med brus av noe slag…med bobler! Alkoholfritt og jeg kjøpte det der jeg kjøper brød altså,  på Butterfly nede i sentrum her. 

 

Denne var veldig god og intens god fruktsmak og lette bobler. Jeg drikker jo bare vann ellers til maten, men noen gange er det godt med noe annet f.eks på helga! Så da hadde jeg drikke til middagen i to dager. Drikker bare et lite glass og setter resten tilbake i kjøleskapet. Var ganske søt, så den var nok ikke sukkerfri..Men litt friskere å drikke enn Solo synes jeg da. Når man drikker ørten glass med vann hele dagen så kan det være deilig med noe annet til middag eller kvelds! Jeg drikker jo mye kaffe og te, men noe iskaldt i glasset er da godt da…En gang i blant 🏠

 

Hus og hjem 🏠

14 kommentarer
      1. Solo Super kan jeg kjøpe en sjelden gang. God og frisk…
        Har lissom inntrykk av at lørdag er en dårlig Solo Super dag for deg ……hehe…

      1. Ja, bare vann dag etter dag etter dag…blir litt trøttsomt.
        Så greit med et slikt glass til hygge en sjelden gang. Denne var god!
        Klem og fin dag…

    1. Går i kaffe, vann og litt melk her hos meg og et glass rødt av og til.. Noe må man ha å kose seg med. Kosa meg med mølja og rødt i glasset i går. Beste fiskemiddagen vet du for oss nordlendinger.. Ha en fin helg. Klem

      1. Skjønner at det er favoritten hos dere. Her i sør spiser vi ikke det tror jeg..
        Litt variasjon, kaldt og varmt og skjellige smaker må man ha….klem…

    2. Den hørtes veldig god ut, da..😍
      Selv er det ekstremt sjeldent at jeg kjøper noe annet enn ZerOh eller FunLight…og ei sånn saftflaske varer i alle fall 2 uker. Men kjøper jeg Brus, er det vanligvis Solo Super 😊

      1. Var veldig god, Solo Super er min favoritt når det gjelder brus også…
        Saft går like bra, og varer lenger…Og vannet i springen er jo godt da. Drikker mye av det jeg..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg