Hus og hjem

 

God ettermiddag her fra Hus og hjem  

Jeg har gått frem og tilbake til jobben og vært på jobben…Hjemme nå, og lager meg middag. I dag er er det episode to av denne serien. Den går på HBO max og ny episode hver tirsdag. Begynte forrige uke. Ikke fått så bra kritikk, men merkelig nok likte jeg den veldig godt! For mange ble den lillesøstra til Downton Abbey..

 

Jeg ser litt gjennom det – men jeg likte kostymene og interiøret blant annet, for meg blir det kanskje terningkast 5. Tror det er 9-10 episoder som er laget, men om det kommer en sesong to er jo ikke sikkert når serien ikke ble så godt tatt i mot! Men jeg som overhodet ikke er noe TV menneske eller sånn, synes det var riktig så fin! Så gjenstår å se – hører du på meg aller alle anmeldelsene..🏠 The Gilded Age

 

 

Hus og hjem 🏠

12 kommentarer
    1. Gøy å finne noe en faller for! Jeg ser så lite på tv og serier… stønn…. ser på Fotobonden nå – det er et yndlingsprogram….. og så liker jeg Tid for hjem…………! Er best med sånt som jeg ikke må følge med på egentlig….! Klem <3

      1. Ja, jeg ser virkelig ikke så mye jeg heller.
        Men jeg likte det overdådige her…interiøret – så lekkert å se..
        Og så mange lekre kjoler! Slikt er gøy synes jeg.
        Fotobonden har jeg sett litt, men følger ikke med – titter litt i ny og ne..
        Klem..

    2. Kan ikke si at jeg har hørt om den…men kanskje jeg burde sjekke ut hva det er. Eneste “problemet” er at jeg er ikke god på å vente på nye episoder, så jeg bør vel se den når hele sesongen er ferdig, hehe 😊

      1. Ja, jeg liker den godt…
        Og liker en og en episode…er litt rar der! 🙂
        Men sikkert for at jeg må ha litt små doser med TV om gangen!

        1. Jeg mister litt når jeg må vente, for ser på og leser så mye forskjellig, så vet jeg plutselig ikke hvor hva skjedde. Og da må jeg tilbake til forrige episode, eller forrige kapittel i boka osv.. må jo ha med meg alt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg