Hus og hjem

 

God lørdag….her fra Hus og hjem (link)..Håper du har sovet godt, jeg sov som en stein og det var deilig…Jeg sover lite i dagene jeg jobber da blir det kanskje bare 5,5 time før jeg må opp. Det er litt lite så når helga kommer og jeg kan sove til et sted mellom 0630 og 0700 så føler jeg meg som et nytt menneske! 

 

Jeg hadde noen penger i madrassen her hjemme som jeg skulle sette inn på konto. Jeg dro ned til Kiwi som har bank i butikk. Pengene ble overført og 1 sekund etterpå så var pengene på konto. Jeg er også Coop-medlem og der kan man også ta ut penger man har opptjent som kunde, dette tar 3 – 4 dager før pengene er på konto. Det samme med Trumf bonus som jeg liker å ta ut med jevne mellomrom. Liker ikke ha penger utestående som jeg ikke har på min egen konto hvis du skjønner hva jeg mener! Bare en tanke at det kan være så forskjellig….Jeg undres litt over slikt jeg…🏠

 

Men du nå er det kaffe fra nye kaffemaskinen min som jeg har forelsket meg helt i! Jeg gleder meg virkelig til å stå opp og nyte kaffen hver eneste morgen! Og jeg har også koffeinfri som jeg bruker på kvelden – hvis jeg skulle ha lyst på noe annet en te som varm drikke…Kakao drikker jeg aldri – det er for søtt for meg! 🏠

 

God morgen/formiddag og kos deg….vi snakkes vet dere…klem…

 

Hus og hjem 🏠

20 kommentarer
    1. god morgen ,ja penger under madrassen er ikke noe som gir avkasting best å få det på konto ,coop og trumfh konton overfører jeg også til egen konto en gang i året ,bedre å få rentene der tenker eg :=) her begynte dagen tidlig og jeg har allerde fått unna en god del husarbeid ,og sånn midt på dagen skal mannen kjøre meg til frisør det ser jeg frem til :=) ha en god dag er er det skikkelig regnfullt i dag

      1. Deilig å få pengene bort fra madrassen.dårlig med rente der!
        Ja, kjekt å komme tidlig i gang med hus og hjem…husarbeid er det alltid masse å ta tak i ..
        Selv om det bare er meg.
        Kos deg med tur med mannen og klipp….Ha en fin lørdag 🙂
        Klem..

    2. God morgen 😊
      Jeg liker fersk traktet kaffe best☕️

      Jeg har trumf og bruker av og til trunf-sjekker og handler for. Greit det liksom 😊

      Lag deg en fin dag 😊 Her blir det en ny dag med mye vær !

      1. God formiddag, jeg også likte best traktekaffe før..Men de siste par årene har ikke traktekaffe smakt
        meg noe særlig. Verken hjemme eller på jobb. Samme hvilken kaffetype jeg brukte.
        Denne kaffen nå elsker jeg som sagt. Helt annerledes, men jeg tror overgangsalder og slikt har gjort noe
        med smakssansen min <3 Lurt å bruke til innkjøp også, jeg har kjøpt meg mye opp gjennom årene jeg.
        Men nå vil jeg bare ha pengene… 🙂 Fin dag videre, klem…

    3. Jeg glemte helt å gratulere deg med ny kaffemaskin. Da tenker jeg at kaffen smaker godt. Har kaffemaskin men den maler hele bønner. Synes de kapslene var dyre da vi tidligere hadde en sånn maskin. Noen drikker mye kaffe og andre lite. Jeg har ikke smakt kaffe på en uke. Tror jeg er vendt meg av med kosen. Har ikke tatt ut de pengene hos Coop eller Trumf. Ha en nydelig lørdag. Klem

      1. Tusen takk, jeg elsker denne maskinen. Men er ikke billig kaffe nei, men synes denne er mye bedre
        enn traktekaffe. Har jo Moccamaster også.
        Lurt å ta de over på min egen konto tenker jeg…Men det tar noen dager!
        God klem og fin lørdag…Og du God bedring…..

    4. Jeg har nettopp fått meg Trumf. Hadde det før da jeg var gift. Men gikk helt bort fra det i alle årene etterpå. Men nå har jeg jammen somlet meg til å få Trumf igjen. Coop har jeg hatt i alle år. Og pengene man kan ta ut er nesten som å føle man har vunnet litt i lotto. Ingen vits i å la det stå og ikke gi avkastning nei.
      Så bra du fikk deg en god natts søvn ♥ Vi trenger det for å holde oss gående. Jeg sov hele natten denne natten. Det er svært sjelden at jeg gjør.
      Jeg ønsker deg en deilig god lørdag ♥ God klem ♥

      1. Hei på deg Eva. Ja, greit å få med seg litt her og der…
        Søvn er viktig og man blir helt annerledes de dagene man har sovet godt. Jeg får absolutt for lite søvn midt i uka.
        Men må opp så tidlig og det er slitsomt. Ønsker deg en fin lørdag videre, nyt dagen! Klem fra meg..

    5. Så fint at du har sovet så godt i natt, da =) Samme her, og sjøl om jeg ikke jobber, er det godt å sove seg opp etter en dag eller to med lite søvn.
      Og jeg bruker også å overføre det som sparer seg opp på Coop & Trumf =)
      Ha en flottersfin lørdag videre <3 Klemz

      1. Tusen takk, søvn må til for at et menneske skal fungere i dagen…
        Lurt å overføre – selv om det ikke er så mye å hente på slike bonusordninger…
        Men alt teller….1 krone her og 1 krone der…
        God lørdag og tusen takk, klemz..🥰

    6. Appen min sier at jeg har sovet 9 timer. Den overdriver nok litt.
      Men jeg fikk 4. cellegift kur på torsdag. Og da er jeg trøtt.
      Nydelige glass ting på bildet ditt.
      Fin lørdag til deg.

      1. Tusen takk..
        Du trenger nok mye søvn etter en slik påkjenning for kroppen din.
        Så du får hvile og sove det du trenger og føler for. Tenker jeg skal gå meg en tur ut nå!
        Fin lørdag og klem fra meg..🥰

    7. Akkurat som meg….. jeg sover nok 7 timer i uka, men står jo opp grytidlig…. må dermed legge meg tidlig også….! I helgene kan jeg sove nesten helt til 7 – det er deilig det! Men så fant jeg noe vi ikke er like på….. for jeg eeeelsker kakao…… klem <3

      1. Hehe, jeg vet du elsker kakao for jeg har sett bilder av det ofte og ja jeg visste du ville si det. Men kan ikke fordra den søte smaken altså..prøvd mange forskjellige…
        Kommer litt for sent i seng jeg på hverdagene…sitter og surrer til rundt ved 2300 tiden da også og det er for sent. Og man sovner ikke med det samme og våkner lenge før klokka ringer..Altså jeg står opp 0500 – for tidlig..Liker best å stå opp sånn 0630..Mer min tid..Men må opp tidlig når man skal gå hele veien!
        Natta og klem herfra…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg