Hus og hjem

 

Da ble det kvelden her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg i denne kategorien). Jeg har vært på butikken og handlet. Jeg tok helga i GÅR men kjenner jeg meg rett så greier jeg det fint i dag også..Ikke så veldig vanskelig akkurat. Jeg var på Butterfly her på Kråkerøy og kjøpte meg to kokosboller. Tar en i dag og en i morgen tenker jeg 🏠

 

 

Etterpå skal jeg steke meg en slik burger og lage meg en salat til, det får bli dagens middag! Noen ganger steker jeg to, de er ikke voldsomt store. Det er spørs hva tilbehøret er og om hvor sulten jeg er… 🏠 Er vi flere her hjemme så må det masse tilbehør og chips til for at det blir en grei middag med en slik pakke! Men ingen av oss er storspisere og må ha svære porsjoner med mat!

 

Tipping: Så da er det bare å vente på telefon fra Norsk Tipping, lappen er levert og en lapp i ny og ne unner jeg meg! 🏠 Håper du har tatt helga og tatt frem kosedressen – det skal jeg, straks skifte til litt mer behagelige klær….som ikke strammer…godt det på en fredagskveld..Olabukser uten stretch er i grunn ganske stramme, men godt man har noe å skifte til! Men du kos deg du og da…God klem fra Solliv…

 

Hus og hjem 🏠

14 kommentarer
    1. Bare koser oss vi ja. Her ble det gulrotmuffins til kaffen ☺ Trodde jeg hadde kjøpt sjokolademuffins, men det var en god overraskelse 😄 Går i koseklær hele dagen jeg 😁😉 God fredagskveld. Kos deg! Klem ❤

      1. Tusen takk, viktig å nyte livet tenker jeg..Ha det bra med seg selv…
        Skifter aldri til det før på kvelden jeg…Og helst bare fredag og lørdag med full kosedress. Kveldene på hverdagen er som regel en genser og bukse. Men spørs om det er folk i huset. Men liker best å ha vanlig bukse og en bluse/genser eller golfjakke.

    2. Deilig med burgers – og kokosbolle….! Det er kveldskosen sin det! Her er det godis og rødvin…. joggebuksa er på….! God klem og gooood fredag <3

      1. Masse godt her på fredagskvelden…livet er for kort til å være for hard mot seg selv hver dag..
        Slappe av og nyte er viktig…Klem klem…

      1. Mange takk, deilig med kosedress inne…nå er det snart kvelden for meg…stuper snart i seng…
        Kokosboller er godt og ikke altfor stort og søtt…Enkelt å spise og smakte med en kopp te i stad.
        Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg