i dag skal jeg feire

 

God kveld i stua! 

 

I dag skal jeg feire…Hva skal jeg feire….Vel, at jeg ikke skal på jobb før i februar igjen…Megadigg spør du meg! Jeg har lest meg opp og ned at Akan er bekymret for alkoholmisbruk blant folk som har hatt hjemme- kontor..Sitter der i joggebuksa og ta seg en pjalle lissom..Vel, det. er ikke meg – for jeg har ikke hatt noe hjemmekontor under pandemien.

 

Men hvorfor ikke lage seg en koffeinfri kaffe med en klunk Baileys…tenkte jeg! Planla ikke det i dag, men på mandag. Da dro jeg innom polet og kjøpte denne flaska! Jeg må jo teste den nye kaffemaskinen min også 💜

 

Januar er snart historie og det er vel regimet også! Det har blitt lovet noe, kanskje ikke gull og grønne skoger, men noe kommer til uka – altså 1. februar..Det blir vel som værmeldinga, været blir ikke bedre om du ser på værmeldinga 10 ganger på en dag…tenker jeg..Men kanskje annerledes nå! 

 

Straks sette på en kaffetår jeg!

 

Ha en fin kveld – klem…

19 kommentarer

Siste innlegg