En fargerik dag

 

En fargerik dag. Jeg føler meg friskere og det er jo en farge i seg selv dette. Vanlig dag på jobben og sånn..gikk greit og følte meg i ok form. Ikke så tappet for krefter som jeg har vært noen dager nå..Fikk spist litt i går igjen og da hjelper det. Smakte faktisk med en kopp kaffe også og det har jeg nesten ikke hatt lyst på siden søndag! 💜 Så det er jo en farge seg selv..Men altså gjennom Gamlebyen og mot ferja så gikk jeg forbi denne butikken. En aldeles nydelig butikk i Gamlebyen som heter Galleri mimosa, en interiørbutikk. Legger ved en link her hvis du vil ta en titt: GALLERIMIMOSA Jeg kunne fint ha brukt noen kroner der altså, men det får bli til til den hytta jeg ønsker meg! 

 

 

Tenk noe så innbydende å ha utenfor huset sitt da..

 

 

💜 Delikat

 

 

Noen butikker er mer fantastisk enn andre det er helt sikkert. Nå blir det litt te her og skal titte litt her inne på blogg og se litt på TV etterhvert! Så nå er det bare å vente på nabolaget skal trylle litt 💜 ikke vunnet enda, men er jo trekning hele 7 dager i uka..Så da får vi se! Kanskje det blir en tur til denne butikken!

 

Fantastisk flott med disse fargene!

16 kommentarer

Siste innlegg