nabolaget

 

God kveld, vet ikke hvordan det er med deg og tipping…Jeg har begynt å tippe Nabolaget. Leverer en kupong etter kl. 1900 på fredag jeg. Det er trekninger hele uka og man blir trukket ut etter adressen sin og de som bor i nærheten av en vinner får en del av kaka – slik jeg har skjønt det i hvertfall.

 

Jeg har bare tippet to uker nå. Leverer altså på fredag etter kl. 1900 og da er jeg med på deltrekninger, lørdag til torsdag og hovedtrekningen på fredag som er 1.000.000 og litt til dem som bor i nærheten av vinneren.

Men man kan levere hver dag før kl. 1900, og man er med på 7 trekninger. Hovedtrekningen er alltid på fredag! Dette spillet synes jeg faktisk er litt gøy, man er med hele uka for en femtilapp! Jeg følger med på vinneren gjennom appen til Norsk Tipping..Man får også melding på telefon at trekningen er klar!

 

Man skal alltid være forsiktig med pengespill og folk har spilt vekk hus og gård..Men være med litt synes jeg ikke blir feil..Tippet Nabolaget helt i starten det kom, men da synes jeg ikke det var noe morsomt. Sikkert fordi man ikke kunne følge med på disse daglige trekningen som man kan nå! 

 

Jeg er med fra min adresse…og vinner jeg så drypper det på naboen! Dersom de har tippet Nabolaget da! Hjelper jo ikke at naboen vinner – hvis du ikke har tippet! Du skjønner…

21 kommentarer

Siste innlegg