Hus og hjem

 

God kvelden her fra Hus og hjem 🏠Håper du har landet i sofaen og slapper av med litt lun hygge i heimen! Det har jeg gjort. Skal tenne litt lys se om det er noe å se på TV eller noe. 

 

Jeg er fryktelig var på dufter som du leste om her: Hvorfor må folk dynke seg i parfyme – takler det dårlig. Men jeg liker slike lys i glass. Synes de er koselig å pynte med og gir stemning. Det finnes i alle priser og størrelser og med alle mulige lukter. De fleste lukter for sterkt for meg.

 

Det må ikke lukte når de ikke er tent, og kan ha en anelse svak lukt når de tennes. Ikke lett å få tak i, de fleste faller gjennom. Dette fra Nille var helt supert. Det heter Cranberry Woods og er for meg helt perfekt og jeg er som sagt vanskelig på dette området der! Ikke var det dyrt heller, kosta 79,90 og slike lys brenner i mange timer. Tennes et par timer hver kveld, varmer jo faktisk litt også, nå som strømmen er dyr er det heller ikke dumt! Ønsker deg en fin kveld, slapp av og kos deg. 

 

Hus og hjem 🏠

 

 

13 kommentarer
      1. Dette vil du like, dette er gyllent og heter altså Cranberry Woods. Det er nydelig. Ble helt forelsket jeg. Klem…

        Lukter litt sånn svakt viskelær når det ikke er tent. Vanilje takler jeg ikke.

    1. duftlys takler jeg ikke ,så jeg bruker dem ikke om jeg får i gave,vi har i grunnen gått mer og mer over til batteridrevne kubbelys ,setter i batteri nå når høst går over til vinter og da varer dei med timer helt frem til våren :=) skal tenne et lys jeg også i kveld ,til minne om henne som gikk bort i dag ,ei svigerinne som ikke fikk ble 60 år

      1. Kondolerer da <3 så trist.

        Batterilys bruker jeg også. Men må ha litt av denne ekte kosen også.
        Så bruker lys i glass helst og litt te-lys her jeg.

    2. Jeg kan heller ikke ha lys som lukter formye. Spesielt min kjære er var for lukter.
      Denne fra Nille var fin.

      1. Tusen takk, gir litt god stemning i heimen synes jeg.
        Det også litt fyr i ovnen. Men fortsatt for varmt for det akkurat.
        God kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg