Hus og hjem

 

God ettermiddag denne mandagen! Her i Hus og hjem er det handlet inn nye gule friske roser. Disse er kjøpt på Mestergrønn og kostet meg kr. 80.- Synes de var helt skjønne. Friske og fine og de var uten torner, altså butikken hadde tatt seg jobben med å fjerne disse. Det er veldig kjekt, det får man ikke hjelp til når man handler på Rema. Mestergrønn har masse fint å velge mellom og det var rabatt. Eks på en bukett kostet 125.- og 3 buketter kostet 250.-. Du får altså den siste buketten gratis! Tenkte det var greit med en i dag jeg, det er tross alt mandag i dag og ikke helg! Og jeg viste ikke hvem jeg skulle ta til de av 125.- så da valgte jeg et annet stativ som hadde disse – det var flere farger og velge mellom! Da var det bare for meg å skrå-skjære dem slik at de lettere suger til seg vannet! 

 

 

 

 

 

 

Som dere ser har jeg prøvd meg på forskjellig måter å merke bildene på! Det hjelper nemlig ikke merke nederst til høyre, for de som er ute etter bilder stjeler og klipper vekk kanter og slikt Stjæl ikke andres bilder – din drittsekk! Prøvd forskjellige apper, men fant ikke noe kjekt! Tester ut flere etterhvert. Her redigerte jeg bare på telefonen i bildene. Bildetyveri er noe av det frekkeste jeg vet om…..

 

Hus og hjem 🏠

 

14 kommentarer
    1. Har vært mye blomster her i huset i det siste. Gult og oransje er våre favoritter. Har sikkert blitt frastjålet både tekster og bilder. 🤗

      1. Koselig å pynte litt i heimen og dere har jo feiret <3
        Folk stjæler som ravner der ute….Må tenke litt på dette her jeg altså.

    2. Lekre roser – det er viktig å pynte med blomster! Skal nok kjøpe noen jeg også denne uka…..! 🙂 jeg merker jo aldri bildene mine……… men vet ikke om noe tyveri heller….. kanskje jeg bør tenke på det? Er ikke greit iallfall! Klemmer <3

      1. Tusen takk, veldig fine disse her altså. Passe lange – liker de ikke for korte heller.
        Vi får legge en plan hvordan vi gjør det med bildene…klem.

    3. gule roser er vakkert ,opplever att dei er mer holdbare også enn andre farger.
      Blir mye styr å merke alle bilder jeg legger ut i allefall så jeg krysser fingrane for att ingen tar mine til kopi :=)kjøpte blomster jeg også i går da vi besøkte datter ,plantasjen var åpent så vi svingte innom før vi var framme hos datter

      1. Plantasjen har mye fint, lenge siden jeg har vært der. Gule roser er flott synes jeg. Og jeg liker de lakserosa også.
        Blir fryktelig mye styr, må prøve å tenke litt jeg altså. Merke noen som jeg aner at noen kan stjele.
        En bilde fra et tre tror jeg ikke er farlig. Men strikke-bilder blir stjælt. Det vet jeg fra Randi og jeg har sett mine
        flere steder. Så de bør nok merkes. Pluss mat og vinbilder er populært i magasiner. Og andre mennesker tjener
        penger på våre bilder og det blir feil for meg altså!

    4. Det er fint med roser – men det er sjelden jeg kjøper selv 🙂 Liker orkideer og grønne planter 😀

      Ja de bildene de bildene….. de ligger jo ute på nettet og svever…. men veldig synd at noen signerer sitt navn på andre sine bilder, det er jo liksom ikke greit da…. Jeg har opplevd det selv og tatt tyren ved hornene og fikk en beklagelse… Men det skjer nok alt for ofte…

      1. Stas med roser og hyggelig å få 🙂
        Bilder er ikke lett, det er mange hensyn å ta og det er folk der ute som jakter på dette!
        Ikke bra og googler du litt så finner di sikkert mange av dine flotte strikkeplagg til salgs. Altså lureri!
        Lurt å gi beskjed, men jeg aner ikke hvor Gry har lastet ned dette bildet fra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg