Helvetesuka belønnet meg!

 

 

Denne uka har vært sykt slitsom! Mye gåing på holke og is, masse snø og regn og tidlig opp dag etter dag..Sjelden jeg er så sliten som i går, bare satt og gjespet og la meg før 22:00. Hele uka har jeg våknet 0400…ligget og rullet til 0500..(Dere vet, man ligger på ank – når man vet man må opp og rekke ferje og jobb) Stått opp og drukket masse kaffe før jeg trasket i skikkelig drittvær. Både til jobb og fra jobb..Tre timer hver dag har jeg brukt på denne reiseveien..Jeg elsker å gå, men ikke klokka 0620 på kalde, glatte, rufsete morgener…Det er en grense selv for meg….også!

 

Kunne tatt buss, men mye styr med det også..Går ikke så ofte buss her på øya..og man må begynne like tidlig for det går ikke en direkte buss herfra til industrien der jeg jobber..Så man må bytte buss i sentrum og vente vente…Innlegget her: Hva med denne glorifiseringen  Jeg er skrudd sammen slik, jeg skulker aldri unna – selv om kunne vært enklere på enkelte dager når været leker Halloween med meg…

 

Så rett og slett festet for meg selv i hele ettermiddag og kveld! Se innlegget tidligere på dagen: Skal man lage seg litt luksusfølelse på en fredag? HELT KLART ENSTEMMIG SVAR FRA SOLLIV…

 

14 kommentarer
      1. Takk, jeg fortjente denne belønningen… denne uka har vært det mest grusomme jeg har vært med på når det gjelder å komme meg på jobb noen gang..og jeg har jobbet i snart 40 år.. Finner nesten ikke flere ord…

      1. Tusen takk, ja i dag måtte jeg ha påfyll av energi på denne måten…
        God klem i kvelden <3 Håper måltidet hos dere smakte deilig..

    1. Bra du koser deg etter slitsom uke 🙂 Jeg synes også det er slitsomt om dagen, men også veldig moro for min del 🙂 Deilig med helg nå da 🙂

      1. Jeg er for gammel og for lang vei på jobb, når jeg ikke kan bruke bilen merker jeg.
        18 kilometer på holke er rett og slett for mye! Ved å gå..Ingen busser gikk heller mandag ettermiddag. Det var for glatt.

      1. Nå er det bart og det regner og regner. Ja jeg måtte jo gå tur/retur jobb denne uka. Det var fryktelig glatt.
        Litt for langt og litt for slitsomt. God lørdag.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg