håpet er lysegrønt

 

Snart fredag…torsdag er den nye fredagen for mange. Men jeg jobber på fredag jeg altså! Så jobb i morgen også! Gått tur og tatt meg en dusj, så deilig vær i dag. Rygg og nakke er meget bedre. Armer og hender også! Det rå været har jeg rett og slett i ikke tålt! Var ikke så rått i dag, bilen var tørr og fin da jeg kom ut i morges. Andre dager har den vært helt nedfuktet. Fint på dagen og kaldt på morgenen. Fin klart luft, deilig å være ute…Men gidder ikke gå ut noe mer ii dag. Slapper av. Tatt det veldig pent med arbeidsoppgaver de siste dagene her hjemme. det lindrer og ro gir fred og fred gir ro (klikkbare – hvis du ikke har fått det med deg!)

 

 

Har smurt meg morgen og kveld med denne og det har faktisk hjulpet! Det er kaldt og så blir det varmt! Kjekk å ha i huset! Etter på blir det å slappe av litt foran TV med sommerhytta. Det nærmer seg nå! Skikkelig spennende….Og jeg får mer og mer lyst på hytte…hehe! Tanker og drømmer er lovlig <3 Hva hadde man vært hvis man aldri hadde en drøm! Noen bare drømmer, men noen får også til at drømmen blir noe mer enn en drøm! 

 

 

I morgen er det fredag, jaja…jeg får huske på å kjøpe meg en bukett til helga! Det er stas..Får titte litt i en blomsterbutikk! Snart dags å strikke litt igjen, har tatt det helt med ro så pinnene har ikke gått varme her. Litt luestrikk på gang, hører med til høsten! Det baby-teppet jeg har skrevet om både titt og ofte er i bruk hver eneste dag. Det gleder meg stort… babyteppe  og fargen var nydelig. Foreldrene har en hvitt skinnvogn til babyen og den fargen kunne ikke passet bedre inn! 

 

Ønsker deg en fin kveld i heimen!

12 kommentarer
    1. Så bra det går bedre med deg. Fortsatt er det grønt der ute og fortsatt er det blomster her og der, men jammen har det blitt kjølig. Jeg gikk meg en liten tur i solnedgangen, men den ble kort, for jeg var fornøyd for dagen. Koselig med masse besøk, men det blir følelsen av søndag hver dag liksom. Men i morgen er det fredag ja. Kos deg i kvelden.:)

      1. Tusen takk, ja det er vært vondt noen uker…
        Og ja det er kaldt oom dagen! Lue og sånn må til. Være ute på tur og fryse er ikke gøy! God fredag og klem…

    2. Mye fint å se i naturen, men en blomsterbukett er god å ha:)
      Kanskje jeg skal også spandere til meg i helga.
      Tok en feiredag i morgen for jeg må holde meg rolig etter operasjon:)
      Kanskje litt strikking også for meg og lydboka.
      Ha en fin kveld til deg:)

    3. Så godt å høre at du er bedre! Nå sitter jeg og ser på sommerhytta – det er gøy! Er så spent – har mine favoritt-par iallfall…..! Blomster – ja, det skal jeg også kjøpe i morra – første helg på lenge som jeg skal være hjemme! God klem <3

    4. godt å høre att du er bedre,litt kvile gjør seg :=)sitter med 2 nøster her som jeg har lyst å strikke meg en lue av,men jeg må ha et mønster,så må lete litt i oppskriftene mine :=) kos deg inne i kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg